آذری: پیکان مقابل مس و سپاهان با همین تاکتیک اوت‌دستی باخت

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارائه توضیحاتی در خصوص حواشی بازی روز گذشته(شنبه) تیمش برابر پیکان گفت: این هجمه‌ها علیه فولاد درست نیست؛ مگر پیکان برابر مس و سپاهان با همین تاکتیک اوت‌دستی شکست نخورد؟

به گزارش ایرنا، روز گذشته و پیش از دیدار تیم‌های فولاد و پیکان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان، مسئولان تیم پیکان متوجه شدند که عرض زمین ورزشگاه فولاد بزرگتر شده و خط کشی این زمین تغییر پیدا کرده است.  این موضوع موجب اعتراض آنها شد و با دستور ناظر بازی خط کشی‌ها به شرایط قبلی برگشت.

پیکانی‌ها معتقد بودند فولادی‌ها برای اینکه این تیم نتواند روی پرتاب‌های بلند خطرناک ظاهر شود، چنین اقدامی را انجام داده‌اند. در همین خصوص با سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد صحبت کردیم تا در جریان جزئیات ماجرا قرار بگیریم.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص حواشی بازی روز گذشته گفت: سالها قبل و در بازی رئال مادرید و وولفسبورگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق رخ داده بود که رئالی‌ها زمین بازی را کمی بزرگتر کردند طبق قوانین فیفا عرض زمین باید بین ۶۴ تا ۷۵ متر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باید با العین امارات بازی کنیم و با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد که میزبان این بازی باشیم با مشورت با کادرفنی تصمیم گرفتیم که در سه یا چهار بازی خانگی عرض زمین را زیاد کنیم تا بتوانیم در این شرایط به مصاف العین برویم. پس قرار شد که چنین کاری را انجام بدهیم اما قرار نبود که در بازی با پیکان اتفاقی رخ بدهد. حرف ما این بود که در یکی دو بازی دوستانه این کار را انجام بدهیم و اگر قرار شد در بازی رسمی چنین کاری انجام دهیم حتما به اطلاع سازمان لیگ و تیم حریف برسانیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: اتفاقی که دیروز رخ داد اصلا هماهنگ شده نبود و من به خاطر این مسئله از اعضای تیم پیکان و دیگران عذرخواهی می‌کنم، چون اشتباهی رخ داده بود. قرار نبود در بازی با پیکان این کار را انجام بدهیم. ما وقتی اشتباه می‌کنیم شهامت عذرخواهی هم داریم اما هجمه‌های بعد از آن واقعا درست نبود.

آذری خاطرنشان کرد: من بلافاصله از پیکانی‌ها و حتی مدیریت این باشگاه عذرخواهی کردم اما پس از اصلاح مسئله هجمه‌هایی ایجاد شد که درست نبود. اینکه می‌گویند به خاطر اینکه پیکان اوت دستی پرتاب نکند این کار انجام شده واقعا درست نیست. آیا پیکان با همین تاکتیک اوت دستی مقابل مس و سپاهان شکست نخورد؟ اینطور استدلال‌ها اصلا درست نیست. همانطور که گفتم اشتباه صورت گرفته اما ربطی به بازی پیکان و یا تاکتیک‌های این تیم نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بزرگ شدن زمین به درخواست کادر فنی فولاد و برای مقابله با تاکتیک پرتاب اوت دستی پیکان انجام شده، تاکید کرد: کادر فنی برای زیاد کردن عرض زمین درخواست داده بود اما همانطور که گفتم ربطی به بازی با پیکان نداشت. این یک ناهماهنگی بود که در این بازی ایجاد شد. به هر حال ما بازهم از پیکانی‌ها، هواداران فوتبال و هواداران فولاد خوزستان بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنیم.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha