۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84204214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: مشکلِ اصلی بسکتبال، زیرساخت است

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱
کد خبر: 84204214
رییس فدراسیون: مشکلِ اصلی بسکتبال، زیرساخت است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بسکتبال گفت: مشکل اصلی این رشته در تجهیزات و زیر ساخت است که اگر توجه نشود در بخش قهرمانی و همگانی به مشکل برخواهیم خورد.

به گزارش ایرنا، «رامین طباطبایی» امروز (شنبه)  در جریان بازدید رییس کمیته المپیک از فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: براساس برنامه، فعالیت‌های ورزشکاران دنبال می‌شود و تیم ایران تنها تیم بدون کرونایی است که به قطر اعزام می‌شود.  

وی افزود: تیم ملی جوانان خود را برای شرکت در قهرمانی آسیا در صورت برگزاری، آماده می‌کند.

رییس فدراسیون بسکتبال مشکل اصلی این رشته را در تجهیزات زیرساختی عنوان کرد و گفت: اگر زیر ساخت‌های این رشته توسعه نیابد در بخش قهرمانی و همگانی به مشکل برخواهیم خورد. تلاش کردیم ساختار فدراسیون جهانی بسکتبال را در ساختار داخلی خود دنبال کنیم.

طباطبایی ادامه داد: در بخش پیشکسوتان تلاش شد حمایت‌های بیشتری داشته باشیم و از آنان برای توسعه این رشته هم استفاده کنیم که در این زمینه کمیته پیشکسوتان تشکیل شده است.

شجاعی: در بسکتبال زنان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

در ادامه نایب رییس فدراسیون بسکتبال گفت: در این سال‌ها تنها رییس کمیته المپیکی را دیدیم که از نزدیک برای رفع مسایل و توسعه رشته ورزشی به ویژه در بخش زنان حمایت کرده است.

«فریده شجاعی» ادامه داد: ۲ لژیونر در بسکتبال زنان داریم و مربی یونایی و لیگ پرباری در بخش زنان داریم و باعث شد بازتاب خوبی در جامعه ورزشی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هیچ برنامه‌ای در بخش بسکتبال زنان تعطیل نشده است و به عبارتی استراحتی وجود نداشته است.

شجاعی می‌گوید: در بسکتبال زنان حرف‌های برای گفتن داریم و  دختران نیاز به حمایت‌ بیشتری دارند.

رییس کمیته ملی المپیک امروز همراه هیات اجرایی در سومین بازدید خود به فدراسیون بسکتبال رفت که در ادامه از فدراسیون ووشو و اردوی تیم ملی سه گانه بازید می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha