۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84203374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فکری: صدرنشین جدول هم باشیم یک عده ایراد می‌گیرند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بهترین کادرفنی ایران را از نظر دانش و تجربه در اختیار داریم اما یک عده عادت کرده اند به هر دلیلی حتی اگر صدرنشین هم باشیم، ایراد بگیرند.

به گزارش ایرنا محمود فکری جمعه بعد از پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهارداشت: امروز بازی خوبی از سوی هر ۲ تیم انجام شد؛ ما بازی بسیار روان و باسرعت خوبی در هر ۲ نیمه ارائه دادیم و روی یک اشتباه، حریف به گل رسید و کار ما در ادامه سخت شد.

وی افزود: بازیکنان ما در ادامه روحیه خود را خوب حفظ کردند و در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه دادند؛ نفت خیلی از تیم‌ها را در مسجدسلیمان برده و از آنها امتیاز گرفته که این موضوع نشان می‌دهد آنها تیم خوبی هستند و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی همچون استقلال اینگونه به نفت فشار وارد کرده باشد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه دیرک دروازه ناجی باز شدن دروازه نفت شد، گفت: به هر حال زیبایی‌های فوتبال به همین موارد است و امیدوارم بازیکنان ما به این روند خوبشان ادامه داده و ناامید نشوند تا علاوه بر کسب نتایج خوب، بازی های خوبی ارائه دهیم.

وی در مورد انتقاداتی که به کادر فنی این تیم وارد می‌شود افزود: ما اگر با اختلاف صدرنشین باشیم، باز هم ایراد می‌گیرند البته من از اینگونه ایرادها خوشحال می‌شوم و معتقدم این انتقادها نشان دهنده آن است که تیم ما خیلی خوب کار می‌کند؛ جا دارد از تک تک اعضای کادر فنی استقلال تشکر کنم چون آنها با تمام وجود کار می‌کنند.

فکری ادامه داد: متاسفانه برخی از استقلالی‌ها بازیچه دست بدخواهان تیم می‌شوند و این مسائل را به تیم انتقال می دهند؛ در تیم های دیگر انواع و اقسام اتفاقات رخ می‌دهد ولی نه خبری از آن درز پیدا می‌کند و نه انتقادی از آنها می‌شود اما برعکس تیمی که فوتبال بازی و خلق موقعیت می‌کند مرتب از آن انتقاد می‌شود. 

وی گفت: بارها گفته ام که هواداران نباید بازیچه دست بدخواهان شوند تا از آنها سوء استفاده نشود؛ ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

فکری با اشاره به اینکه مشکلاتی در تیم داریم که دیگران حتی از یک درصدش هم خبر ندارند، افزود: شما تصور می‌کنید چون استقلال را در تلویزیون می‌بینید حتما باید برنده از زمین بیرون بیاید در حالی که تیم‌های بزرگ دنیا هم همیشه برنده از زمین خارج نمی شوند؛ مشکلات تیم ما را تیم های دیگر حتی نفت مسجد سلیمان هم ندارد ولی باید صبور بود و تلاش کنیم که تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha