عزیزی‌خادم: رضایت‌مندی در فوتبال ایران دیده نمی‌شود

تهران- ایرنا- نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: وضعیت فوتبال کشورمان به شکلی است که رضایت‌مندی در آن دیده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» روز شنبه جهت تکمیل ثبت نام خود برای نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر رای بیاوریم خدا را شکر گذاریم و اگر هم رای نیاوریم بازهم خدا را شکر می‌کنیم. امروز برای نایب رییسی «حیدر بهاروند» به فدراسیون آمدم. ثبت نام  من برای نامزدی ریاست فدراسیون روز چهارشنبه انجام شد.

وی افزود: «منصور قنبرزاده» به عنوان نایب‌رییس اول، بهاروند نایب رییس دوم و «شهره موسوی» را نیز به عنوان نایب رییس زنان انتخاب کرده‌ام.  احساس ما در حوزه فوتبال زنان این بود که به آن باید بیشتر توجه شود و نگاه جنسیتی از روی آن برداشته شود. برنامه خوبی تهیه کردیم که به طور حتم آن را رونمایی خواهیم کرد. این برنامه متناسب با شرایط فعلی فوتبال کشورمان است. همانطور که می‌دانید، وضعیت فوتبال به شکلی است که رضایت‌مندی در آن دیده نمی‌شود.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ادامه داد: می‌خواهیم اتحاد ملی، آرامش و انسجام را به فوتبال برگردانیم و کاری کنیم که تیم ملی با قدرت به جام جهانی راه پیدا کند. در حوزه عدالت فوتبال نیز برنامه‌ای متوازن داریم.

عزیزی خادم تصریح کرد: همه باید در کنار هم قرار بگیریم و امیدوارم دوستان دیگر هم برنامه‌های خودشان را ارائه دهند و همه کمک کنیم تا خدشه‌ای به استقلال فدراسیون وارد نشود. چهار سال آتی جزو سخت‌ترین سال‌های فدراسیون است و آینده فوتبال در گرو این انتخابات است. امیدوارم هر کسی که رای آورد، بتواند متناسب با شان ملت ایران فعالیت کند و مردم را خوشحال کند. در حال حاضر درد مشترک داریم و مشکلات زیادی در حوزه ملی و باشگاهی دیده می‌شود.  بعد از انتخابات شرایط بسیار سختی است و امیدوارم همه در کنار هم این مسیر را تسهیل کند.  

وی عنوان کرد: جا دارد از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و هیات رییسه، کمیته ملی المپیک و رسانه‌ها تشکر کنم که اساسنامه جدید را تدوین کردند و امیدوارم فدراسیون بعدی بتواند مصوبه دولت و مجلس را هم بگیرد و من مطمئن هستم که اگر در کنار همدیگر قرار بگیریم، می‌توانیم آینده روشنی داشته باشیم.

 بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، ثبت نام نامزدهای فدراسیون فوتبال روزهای ۱۴ تا ۲۰ دی ماه انجام خواهد شد و امروز (شنبه) ساعت ۱۶ پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداها در مجمع انتخاباتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha