برای جلوگیری از فرار مالیاتی، با پلیس همکاری می کنیم

بندرعباس-ایرنا- مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی، اولویت مشترک نیروی انتظامی و امور مالیاتی استان است و برای تحقق آن با پلیس همکاری می کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل امور مالیاتی هرمزگان شاکر رضا مریدی، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: هرمزگان از استان های امن کشور است که این فضا مرهون تلاش همکاران نیروی انتظامی است که حافظان امنیت هستند.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل در خصوص کارهای پیشگیرانه جهت جلوگیری از فرار مالیاتی، از همراهی و اقدامات ارزنده فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان در پیشبرد وصول مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی تقدیر کرد و افزود : هرچه امنیت بیشتری دراستان حاکم باشد، خدمات رسانی بیشتر و تحرک چرخه اقتصادی و درآمدهای مالیاتی بالاتری در استان ایجاد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: مبارزه با مفاسداقتصادی از تاکیدهای صریح مقام معظم رهبری است و نیروی انتظامی دوشادوش با نظام مالیاتی، مبارزه جدی با فرار مالیاتی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: امور مالیاتی و نیروی انتظامی باید با استفاده از پایگا ههای اطلاعاتی یکدیگر به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازند تا ضمن مبارزه با تخلفات و جلوگیری از فرارمالیاتی، عدالت مالیاتی افزایش یابد.

رییس پلیس استان با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی یک ظرفیت پایدار برای اقتصاد ملی است،خاطر نشان کرد : باید از ظرفیت های مالیاتی کشور جهت توسعه زیرساخت های امنیتی استفاده شود تا امنیت پایدار نیز محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش مالیات دراقتصاد به ویژه در شرایط کنونی تصریح کرد : در این شرایط فشار زیادی متوجه اصناف ومردم است وباید این مقوله به نحومطلوب مدیریت شود و دراین میان امور مالیاتی یک نقش و ماموریت نقش مهم و حساس دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha