۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84132982
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: سوخت زمستانی مورد نیاز روستاییان بانه تامین می‌شود

سنندج - ایرنا - فرماندار بانه گفت: سوخت زمستانی (نفت سفید) اهالی روستاهای فاقد شبکه گاز سراسری براساس نیاز و سهمیه خانوارهای روستایی تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم‌پور عصر چهارشنبه در جلسه کمیته سوخت شهرستان اظهار داشت: نفت سفید مورد نیاز منازل مسکونی حاشیه شهر، خانه باغ‌های دارای مجوز و واحدهای صنعتی و تولیدی که به شبکه گاز متصل نشده‌اند براساس نیاز تامین و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای تامین و توزیع سوخت در بانه مشکلی وجود ندارد، افزود: نفت سفید و نفت کوره مورد نیاز در مواقع اضطراری قطعی گاز برای نانوایی‌ها و مرغداری‌ها نیز ذخیره خواهد شد.

رستم‌پور اضافه کرد: سوخت خانه‌های بهداشت و مدارس روستایی که از نعمت گاز طبیعی محروم هستند نیز براساس مصوبه کمیته سوخت شهرستان تامین می‌شود.

وی یادآور شد: سوخت مصرفی ماشین آلات راهداری و شهرداری‌ها نیز باید توسط واحدهای مربوطه تامین شود و قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

رییس شرکت فرآورده‌های نفتی بانه هم گفت: در بانه یک هزار و ۸۶۰ خانوار روستایی و ۲۰۷ خانوار شهری به سوخت زمستانی نیاز دارند و سهمیه سالیانه هر خانوار ۲ هزار لیتر نفت است.

عبدالواحد بلالی افزود: سوخت واحدهای صنعتی براساس تعداد دستگاه‌های که نفت یا گازوییل مصرف می‌کنند تامین می‌شود البته واحدهای صنعتی که در مسیر پروژه گازرسانی قرار دارند از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه سهمیه نفت شهرستان براساس میزان مصرف تامین می‌شود، اظهار داشت: تعداد واحدهای صنعتی که از نفت یا گازوییل استفاده می‌کنند مشخص نشده اما سوخت آنها براساس نیاز تامین می‌شود.

بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان بانه از نعمت گاز برخوردار هستند و کوخ‌های که در مسیر پروژه‌های گازرسانی قرار گرفته‌اند نیز به شبکه گاز متصل خواهند شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha