۲۰ ایستگاه در اصفهان از تردد خودروهای غیر بومی ممانعت می‌کنند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۰ ایستگاه اعمال محدودیت در استان اصفهان از تردد خودروهای غیر بومی(غیر استانی) جلوگیری می‌کنند.

منصور شیشه فروش روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورود خودروهای غیر بومی به داخل این استان تا پایان تعطیلات روزهای پیش رو با هدف جلوگیری از ازدحام و افزایش شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

وی گفت: اعمال محدودیت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان از طریق ایجاد ایستگاه‌های ایست بازرسی در پنچ پلیس راه استان شامل اصفهان - تهران (شاهین شهر)، اصفهان - نایین(سگزی)، اصفهان - شهرکرد(فولادشهر) اصفهان- الیگودرز(دامنه) و اصفهان -شیراز(مبارکه) انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: خروج خودروهای دارای پلاک غیر بومی(غیر استانی) به خارج از استان منعی ندارد، در عین حال تردد خودروهای با پلاک استان شامل(۱۳، ۲۳، ۴۳، ۵۳ و ۶۷) در داخل استان ممنوع نیست اما با این وجود از هم استانی‌ها می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و مردم از سفرهای غیرضروری به شدت بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه افزایش نگران کننده همه گیری بیماری کووید-۱۹ در این منطقه ستاد ملی مقابله با کرونا را مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر کرد اظهارداشت: در پلیس راه‌های نامبرده با هماهنگی فرمانداری‌ها، نهادهای نیروی انتظامی، ارتش و بسیج ممنوعیت تردد را به عهده خواهند داشت.

شیشه فروش اضافه کرد: عوامل هلال احمر و مراکز بهداشت نیز کنترل سلامت را در ایستگاه‌های نامبرده انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: مقرر شده ۱۵ ایستگاه اعمال محدودیت هم در کلانشهر اصفهان با محوریت شهرداری از تردد خودروهای غیر بومی(غیر استانی) جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری در روزهای پیش رو ممنوع است گفت: کاهش روشنایی پارک‌ها و تفرجگاه‌های اصفهان به منظور جلوگیری از ازدحام و تجمع همچنان ادامه دارد.

  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته(چهارشنبه) از محدودیت تردد و رفت وآمد در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که شیوع بالای ابتلا به کرونا را دارند در سه روز تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گفته سعید نمکی با توجه به جهش ویروس کرونا و زنگ خطر گسترش بیشتر آن هیچ راهی جز اعمال محدودیت بیشتر و اعمال جرایم برای افرادی که اصول بهداشتی را مراعات نمی کنند، نداریم زیرا این افراد حقوق شهروندی و سلامت دیگران را تهدید می کنند.

تاکنون بیش از ۵۱۳ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و شمار جان‌باختگان کرونا به بیش از ۲۹ هزار نفر رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha