تعیین سومین نماینده ایلام تا بازگشایی مدارس در سایه کرونا

ایلام - ایرنا - مردم حوزه جنوب استان ایلام در شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز گذشته همزمان با ۹ حوزه انتخابیه سراسر کشور، پای صندوق‌های رای رفتند و سومین نماینده ایلام در مجلس را انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، ۵۶ هزار و ۵۵۱ نفر از مجموع ۱۳۳ هزار نفر واجد شرایط رای در این حوزه در سایه محدودیت‌های کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صحنه انتخابات حاضر شدند و به نماینده مورد نظر خود رای دادند.

بر اساس اعلام رییس حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام، بهزاد علیزاده با کسب ۵۶.۲۶ درصد آرا از این حوزه به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گفته مجید عسگری، بهزاد علیزاده با کسب ۳۱ هزار و۲۸۷ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد و صادق کرمی دیگر نامزد این دور از انتخابات، ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای معادل ۴۳.۷۴ درصد آرا را کسب کرد و از راهیابی به مجلس باز ماند.

علاوه بر این در نخستین روز از هفته گذشته همزمان با سراسر کشور، مدارس استان ایلام بعد از پنج ماه و نیم وقفه بازگشایی شدند و حدود 100 هزار دانش‌آموز راهی مدارس شدند.

حضور اعضای پنج کمیسون تخصصی مجلس شورای اسلامی در استان ایلام دیگر رویداد مهم خبری استان بود و اعضای کمیسیون‌های انرژی، کشاورزی، امنیتی، اقتصادی و صنایع از برخی طرح‌های استان ایلام در حوزه‌های مختلف بازدید کردند.

بهزاد علیزاده از حوزه جنوب ایلام به مجلس راه یافت

فرماندار دهلران و رییس مرکز حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام گفت: بهزاد علیزاده با کسب ۵۶/٢۶ درصد آرا از این حوزه به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایرنا، مجید عسگری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموع آرای ماخوذه در این حوزه ۵۶ هزار و ۵۵۱ رای است که از این تعداد  ۵۵ هزار و ۶۱۲ رای صحیح است.

وی یادآور شد: بهزاد علیزاده با کسب ۳۱ هزار و۲۸۷ رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

عسگری گفت: صادق کرمی دیگر نامزد این دور از انتخابات، ۲۴ هزار و ۳۲۵ رای معادل ۴۳/٧۴ درصد آرا را کسب کرد و از راهیابی به مجلس باز ماند.

آغاز دور دوم انتخابات مجلس در ۲۰۷ شعبه دهلران

همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، فرآیند رای گیری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در استان ایلام آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران در ۲۰۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۴۳ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار با حضور ۲ نامزد و برای کسب سومین کرسی نمایندگی ایلام در مجلس شورای اسلامی، برگزار می شود.

حضور مردم جنوب ایلام در پای صندوق‌های رای با تدابیر بهداشتی

مردم شهرستان‌های جنوبی استان ایلام شامل دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا از ساعات اولیه رای‌گیری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

به گزارش ایرنا، مردم مرزدار شهرستان‌های جنوبی ایلام در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و به همراه داشتن خودکار شخصی برای دخالت در سرنوشت خود و مشارکت در انتخابات و انتخاب نامزد مورد نظر خود در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

رای‌گیری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دهلران پایان یافت

رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: فرایند رای‌گیری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران بدون تمدید مهلت زمان رای‌گیری به پایان رسید.

محمد نوذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از ۱۰ ساعت فرایند رای‌گیری، عوامل برگزاری انتخابات باید ورودی تمامی شعب اخذ رای را بسته و رای‌گیری را پایان دهند.

دادستان دهلران: تخلف انتخاباتی در حوزه جنوب ایلام گزارش نشده است

دادستان دهلران گفت: گزارشی مبنی بر بروز تخلف در فرآیند انتخابات حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام تا کنون گزارش نشده و انتخابات با آرامش کامل در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، صابر نجومی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه دهلران، دره‌شهر، بدره و آبدانان صبح امروز آغاز شده و در بازدید اعضای شورای تامین از شعب اخذ رای شهر دهلران، رای‌گیری به حالت عادی در حال انجام است.

مدارس حوزه انتخابیه دهلران روز شنبه تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تمامی مدارس حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره روز شنبه ۲۲ شهریورماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز جمعه با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در بیشتر مدارس این شهرستان‌ها اظهار داشت: تمامی مدارس مناطق حوزه انتخابیه در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

وی ضرورت ضدعفونی کردن مدارس برای ورود دانش‌آموزان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا را دلیل اتخاذ این تصمیم عنوان کرد.

دستگیری عامل انتشار کلیپ جعلی در حوزه انتخابیه جنوب ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و انتشار کلیپ جعلی و تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس فتا، عامل تهیه و انتشار کلیپ تخلف انتخاباتی که با سوء‌استفاده و به قصد تخریب نامزدی خاص ساخته شده بود شناسایی و دستگیر شد.

هواداران از برگزاری مراسم شادی بعد از انتخابات خودداری کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هواداران نامزدهای انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی از برگزاری هر نوع آیین جشن و شادمانی بعد از انتخاب هر یک از نامزدهای مورد نظر خودداری کنند.

دکتر جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر در حوزه‌ای تخلفی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشاهده شد کارشناسان بهداشتی حاضر در حوزه‌ها مداخلات اصلاحی را صورت می‌دهند و با توجه به بازدیدها در صورت وجود مساله‌ای خاص، اقدام لازم  انجام می دهند.

ایلام نیازمند توجه ویژه دولت برای توسعه زیرساختی است

استاندار ایلام گفت: این استان نیازمند توجه ویژه مسوولان برای تکمیل پروژه های زیرساختی در این یک سال پایانی فعالیت دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز دوشنبه با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشت، گزارشی از وضعیت طرح ها و پروژه های استان ارائه و خواستار توجه بیشتر سازمان‌ در اجرا و تکمیل این پروژه ها شد.

اعضای پنج کمیسیون مجلس به ایلام سفر می‌کنند

استاندار ایلام گفت: اعضای پنج کمیسیون مجلس شورای اسلامی پایان هفته جاری به این استان سفر می کنند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات سامانه گرمسیری افزود: حدود هشت تا ۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های مختلف چون انرژی، امنیتی، اقتصادی، کشاورزی و صنایع به همراه نمایندگان استان روز پنجشنبه هفته جاری به قصد بازدید از طرح ها و پروژه های مرزی استان به ویژه سامانه گرمسیری به ایلام سفر می کنند.

استاندار: ایلام باید دفتر مدیریت نفت و گاز مستقل داشته باشد

استاندار ایلام گفت: ۷۰ درصد سرمایه گذاری های انجام شده در استان ایلام طی سه سال گذشته در حوزه نفت و گاز بوده است که این موضوع و همچنین وجود ذخایر عظیم نفت و گاز در استان می طلبد ایلام دفتر مدیریت نفت و گاز مستقل داشته باشد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام که با حضور اعضای برخی از کمسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: عدم استقرار دفتر مدیریت نفت و گاز در ایلام باعث به تعویق افتادن اجرا و تکمیل پروژه های مهمی مانند پتروشیمی در شهرستان های مهران، دره شهر و هلیلان شده است.

اعضای کمسیون های پنجگانه مجلس از سامانه گرمسیری مهران بازدید کردند

نمایندگان عضو کمسیون های پنجگانه امنیت ملی، انرژی، اقتصادی، کشاورزی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه از سامانه گرمسیری مهران بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، مالک شریعتی نماینده عضو کمسیون انرژی، مجتبی توانگر عضو کمسیون اقتصادی، سمیه رفیعی عضو کمسیون کشاورزی و معصومه پاشایی عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه  استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از طرح سامانه گرمسیری در شهرستان مرزی مهران بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی پیشرفت این پروژه بزرگ ملی قرار گرفتند.

استاندار: ایلام به کارگاه‌ محرومیت زدایی تبدیل شده است

استاندار ایلام با اشاره به عزم‌ جدی دولت برای رفع محرومیت زدایی گفت: بعد از تشکیل قرارگاه سازندگی، این استان به یک کارگاه‌ محرومیت زدایی تبدیل شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری که پیرامون پیگیری مصوبات و تعهدات قبلی قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی استان برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه ویژه ای در استان جهت رفع محرومیت زدایی تشکیل شده که هدف از تشکیل آن، رفع مشکلات زیرساختی، ایجاد فرصت های اشتغال و توسعه پایدار منطقه است.

زنگ مدارس ایلام نواخته شد

همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان در دبیرستان پسرانه دهخدا شهر ایلام نواخته شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم که با حضور مدیرکل حقوقی وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان و مدیران استان برگزار شد، نزدیک به ۱۰۰ هزار دانش آموز ایلامی در هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی تحصیل خود را آغاز کردند.

استاندار ایلام: اولویت بازگشایی مدارس حفظ سلامت دانش‌آموزان است

استاندار ایلام با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: اولویت نخست ما حفاظت از سلامت و جان دانش‌آموزان است.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست استانی ستاد کرونا اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و از طرفی در پیش بودن فصل پاییز خانواده ها در این زمینه اهتمام جدی داشته و در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی و یا داشتن بیماری زمینه‌ای جهت حفظ سلامتی مابقی دانش آموزان و کادر آموزشی فرزندان خود را به مدرسه نفرستند.

وضعیت رعایت پروتکل ها در مدارس ایلام روزانه رصد می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدارس سراسر استان روزانه توسط مسئولان و کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها رصد می شود.

رضا زینی وند مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بازدیدهایی که از روز شنبه هفته جاری همزمان با بازگشایی مدارس انجام شده است مدارسی که برخی پروتکل ها را رعایت نکرده اند، تذکر لازم دریافت کردند.

امام جمعه ایلام: توهین به مقدسات مسلمانان نشانه استیصال غرب است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: توهین به مقدسات مسلمانان نشانه استیصال غرب در مقابل گسترش روزافزون دین مبین اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار روز پنجشنبه در تجمع محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر(ص) در ایلام افزود: توهین به مقدسات اسلام برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جنایت های غربی هاست.

۲۵ نفر از کارکنان مرکز لرزه‌نگاری آبدانان ایلام مسموم شدند

۲۵ نفر از کارکنان مرکز لرزه نگاری بخش مورموری شهرستان آبدانان در استان ایلام بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی دچار مسمویت غذایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ساعت ۱۱:۳۰ ظهر امروز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه طی تماس دفتر پرستاری بیمارستان شهدای شهرستان دهلران اعلام شد که تعداد ۲۱ نفر از کارکنان مرکز لرزه نگاری دانان مورموری براثر مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

بر همین اساس پرسنل بیمارستان فراخوان و این افراد به کمک اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

۱۵ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های زیر ۵۰ هزار نفر کشور پرداخت شد

معاون عمران و توسعه امور شهری روستایی وزیر کشور و رییس سازمان و شهرداری ها و دهیاری ها گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی این سازمان به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت کشور پرداخت شده است.

مهدی جمالی‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه تحریم ها بر منابع درآمدی تاثیر گذاشته و شیوع کرونا نیز بر این موضوع دامن زده اما دولت تلاش کرده است شهرداری ها بویژه در مناطقی که کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارند، از کمک های مالی و تسهیلاتی بی نصیب نمانند.

قدردانی وزیر بهداشت از استاندار ایلام بدلیل مدیریت حادثه انفجار چرداول

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهوری از استاندار ایلام بدلیل عملکرد خوب استان در ورود به موقع به حادثه انفجار کپسول گاز کلر در شهرستان چرداول قدردانی کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر سعید نمکی در آغاز نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور بصورت ویدئوکنفراس برگزار شد از قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام به خاطر ورود به موقع در حادثه انفجار کپسول گاز کلر در شهرستان چرداول و مجموعه عوامل به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.

درصد فوت مبتلایان کرونا دارای بیماری زمینه ای در ایلام افزایش یافت

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش درصد فوتی های دارای بیماری زمینه ای مبتلا به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد کریمیان روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا در ایلام افزود: اکنون‌ درصد میزان فوتی های بیماری کرونا که دارای بیماری زمینه ای هستند در این استان به ۹۰ درصد رسیده در حالیکه این میزان پیش از این ۷۵ درصد بوده است.

گروه‌های پرخطر برای تزریق واکسن آنفلوآنزا در ایلام شناسایی می‌شوند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: پیش از تحویل سهمیه واکسن آنفلوآنزا و توزیع آن در استان، بر اساس سامانه‌های بیماران خاص و سیب در حوزه بهداشت، گروه‌های پرخطر شناسایی می‌شود و تامین واکسن این گروه‌ها در اولویت خواهد بود.

دکتر مهتاب شاهماری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقرر شد این واکسن در داروخانه های ویژه استان که داروهای بیماران خاص را تامین می کند توزیع تا همزمان با تامین داروها، واکسن بیماران خاص نیز به این بیماران تحویل شود.

معاون بهداشتی: روند ابتلا به کرونا در ایلام صعودی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمار مبتلایان کرونا در ایلام رشد صعودی داشته و به دنبال آن تعداد بستری ها نیز افزایش یافته است.

 دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد مبتلایان هر روز نسبت به روز قبل بیشتر می شود و به ۹۰ نفر در روز رسیده است در حالیکه به ۱۴ نفر در چند روز گذشته کاهش یافته بود.

وی دلایل مختلفی را برای افزایش ابتلا عنوان کرد و افزود: طبیعی است در مکان های پرتجمع ریسک انتقال ویروس نیر افزایش می یابد و به همان نسبت به میزان مبتلایان و تعداد بستری ها نیز افزوده می شود که در همین راستا تقویت نمونه گیری در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

مجوز پذیرش دانشجویان عراقی برای دوره دکترا در دانشگاه ایلام اخذ شد

رییس دانشگاه ایلام گفت: مجوز پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور برای تحصیل دانشجویان عراقی در ایلام اخذ شده است تا این افراد به صورت جامعه‌محور و مسأله محور این دوره را گذرانده و هدفمند وارد بازار کشور عراق شوند.

به گزارش ایرنا، محمد علی اکبری روز سه شنبه در سفر رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران با هدف توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی بین دانشگاه ایلام و دانشگاه‌های کشور عراق اظهار داشت: اخذ مجوز راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسی در عراق گامی دیگر برای توسعه روابط این ۲ کشور است و چنانچه سفارت عراق برای راه‌اندازی این مرکز همکاری کند داوطلبان عراقی قبل از تحصیل می‌توانند دوره آموزش زبان فارسی را با حضور بهترین اساتید صاحب‌نظر به اتمام برسانند.

استاندار: ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی ایلام مناسب است

استاندار ایلام گفت: ذخیره کالاهای اساسی و راهبردی در این استان با توجه به گزارش دستگاه های تخصصی مناسب است و مشکلی از نظر کمبود این کالاها وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار داشت: با پیگیریهای انجام شده و جذب شش میلیارد و ۴۰۰ تومان اعتبار صندوق حمایت، مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.

کاخ فلاحتی ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین بوستان غرب کشور را دارد

شهردار ایلام گفت: ویژگی های منحصربفرد کاخ فلاحتی شهر ایلام می تواند این مجموعه را به بزرگ ترین بوستان طبیعی غرب کشور تبدیل کند.

طالب صادقیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مشکلات کنونی شهر ایلام کمبود سرانه فضای سبز در هسته مرکزی شهر است.

وی افزود: قرارگیری کاخ فلاحتی در هسته مرکزی با توجه به وجود درختان کهنسال و قنات های متعدد می تواند به تامین فضای سبز در این محدوده از مرکز شهر ایلام کمک کند.

هشت نفر از لیدرهای شرکت هرمی در ایلام دستگیر شدند

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام، هشت نفر از لیدرهای شرکت هرمی «یونیک فاینانس»(unique finance) در شهرستان های ایلام، سیروان و چرداول دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل اطلاعات استان ایلام، این افراد با توسل به روش های فریبکارانه و ارائه اطلاعات کذب و اغواگرانه در خصوص فعالیت شرکت «یونیک فاینانس» در بورس های خارجی خصوصا بورس «نزدک»(Nasdaq) بالغ بر هزار نفر در سطح استان را به شرکت مذکور جذب کرده اند.

تولید انار باغات سیروان به ۲۲۵ تن کاهش یافت

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیروان گفت: تولید انار در باغات شهرستان سیروان از یک هزار و ۵۰۰ تن قبل از سیلاب فروردین ماه سال گذشته به ۲۲۵ تن در سال جاری کاهش یافته است.

نورالدین فتاح زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اظهار داشت: قبل از وقوع سیلاب سال گذشته مساحت باغات انار شهرستان سیروان ۱۰۰ هکتار بود که بعد از بروز سیلاب ۸۵ هکتار معادل ۸۵ درصد از کل باغات شهرستان به زیر آب رفت و خشک شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha