۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84024811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دپارتمان داوری: به خاطر کرونا داوران زیادی را تغییر دادیم

تهران- ایرنا- رییس دپارتمان داوری گفت: تاکنون داوران و ناظران زیادی مشکوک  به کووید ۱۹ بوده‌اندکه بازی آنها را تغییر دادیم. همچنین داوران و ناظران زیادی جواب تست آنان مثبت بوده که پس از ۱۴ روز قرنطینه و بدست آوردن سلامتی دوباره به لیگ‌های مختلف برگشتند.

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در روزی که داوران برای کلاس یک روزه در مرکز ملی فوتبال حاضر شده بودند، با آوردن پزشک‌های مربوطه، تست کرونا را انجام داد. همچنین یک روز مشخص در مرکز ملی فوتبال از تمامی داوران و ناظران تهران و استان‌های اطراف تهران با آوردن امکانات لازم اقدام به تست شد.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در استان‌های دیگر نیز با توجه به پراکندگی داوران، کلیه هیات‌ها را ملزم به انجام تست کرونا کردیم. پس از آن با توجه به ابلاغ پراکنده داوران و ناظران به همگی اعلام شد که هر شخصی که علائم دارد از پذیرش ابلاغ خودداری نموده و برای تست مراجعه نماید و نتیجه را به این کمیته اعلام کند.

رییس دپارتمان داوران خاطر نشان کرد: تاکنون داوران و ناظران زیادی مشکوک به کووید ۱۹ بوده‌اند و اعلام کردند که بازی آنها را تغییر دادیم و خوشبختانه پس از انجام تست مشخص شد که جواب منفی بوده است. همچنین داوران و ناظران زیادی جواب تستشان مثبت بوده که پس از ۱۴ روز قرنطینه و انجام  تست مجدد و بدست آوردن سلامتی دوباره به لیگ‌های مختلف برگشتند.

سهرابی در پایان اظهار داشت: در این مورد سختی‌های زیادی را برای جابجایی داوران و تغییر ابلاغ و تغییر بلیت پرواز متحمل شدیم ولی طبق ابلاغ دبیرکل و بر اساس قوانین و مصوبات ستاد کرونا در فوتبال و همچنین تقاضای خود داوران و ناظران از اعلام نام ایشان معذور بوده و هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha