۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83896677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پردیس سینمایی بهمن پتانسیلی ارزشمند برای ارتقای فرهنگ و هنر کردستان است

سنندج-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج پتانسیلی ارزشمند برای ارتقای فرهنگ و هنر کردستان است.

محمد روح‌الامینی عصر سه‌شنبه در بازدید از پردیس سینمایی بهمن اظهار داشت: این مجموعه با ظرفیت‌های بالای خود یک پتانسیل بسیار ارزشمند برای استان است که می‌تواند در ارتقای سطح فرهنگ وهنر و برگزاری برنامه‌های متناسب با اهداف سازمان در استان کمک کند.

وی با بیان اینکه حوزه هنری استان ‌بازوی هنری سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: با توجه به ظرفیت بسیار خوب این مجموعه، می‌توانیم در این استان شاهد اتفاقات بسیار خوب فرهنگی وهنری باشیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با تقدیر از مجموعه فعالیت‌های گسترده حوزه هنری در راستای اعتلای مسائل فرهنگ و هنر، گفت: در بحث ساختمان، نیروی انسانی، ایجاد تعامل با دیگر نهادها و سازمان‌های فرهنگی هر آنچه که در توان داشته باشیم برای مجموعه سازمان تبلیغات و حوزه هنری استان به کار خواهیم بست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این بازدید گفت: حوزه هنری در استان به عنوان یک مرجع هنری و فرهنگی توانسته است به آن جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند و این سازمان نیز از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در بخش های مختلف حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان با اشاره به تعامل مثبت و سازنده بین تمام نهادها و سازمان‌های زیرمجموعه تبلیغات اسلامی در استان اظهار داشت: در سایه این تعامل و همکاری شاهد فعالیت‌های خوبی در تمامی بخش‌ها هستیم.

رییس حوزه هنری کردستان نیز در این بازدید گزارشی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد از جمله جشنواره دف نوازی، مولودی خوانی، تولید فیلم‌های کوتاه و سایر فعالیتهای فرهنگی و هنری ارائه داد.

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، روز سه‌شنبه در سفر به استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha