فکری: طرفداران نساجی حق بدهند استقلال را دوست داشته باشم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: با استقلال خاطره دارم و هواداران نساجی حق بدهند که این تیم را دوست داشته باشم.

محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: به تک تک بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم یک بار دیگر با تمام وجود بازی کردند و تلاش کردند و توانستیم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برنامه‌ها را پیاده کنیم. تقریبا فرصت آنچنانی به تیم حریف ندادیم. البته یک سری موقعیت استقلال داشت که علیرضا حقیقی درخشید و دروازه ما بسته باقی ماند.

وی در ادامه افزود: تیم خود ما هم موقعیت‌هایی را در ضدحمله ها داشت و می توانستیم به گل برسیم اما هر ۲ تیم به تساوی رضایت دادند و به تیم حریف هم تبریک می‌گویم. درباره داوری هم با توجه به دوربین‌های زیادی که هست تمام صحنه‌ها مشخص است و کارشناسان باید نظر بدهند. هم ما و هم استقلال روی برخی صحنه‌ها معترض بودیم. از تیم داوری هم ممنون هستم و بازی را خوب کنترل کردند.

فکری درباره حواشی به وجود آمده بعد از صحبت‌هایش که گفته بود هر نتیجه‌ای در این بازی به دست بیاید باعث خوشحالی خواهد بود، گفت: موهای سپیدی که روی سر من می‌بینید خیلی‌هایش در استقلال سپید شده است. طرفداران نساجی قدری به من حق بدهند. من با استقلال خاطره دارم و جوانی‌ام را برای این تیم گذاشتم. همانطور که اولین بازی برای استقلال بعد از رفتن از نساجی خیلی برایم سخت بود و اشک ریختم الان هم حق بدهند که استقلال را دوست دشته باشیم. بعد از مصاحبه من خیلی‌ها سوء استفاده کردند و جو تیم را به هم ریختند.آدم‌هایی که می‌خواهند نساجی جایگاه خوب نداشته باشد. هواداران نساجی باهوش باشند. تا زمانی که در این تیم هستیم با تمام وجود برای این تیم می‌جنگم. نتیجه‌ای که اتفاق افتاد برای ما خوب بود اما برای استقلال چندان رضایت‌آمیز نبود. امیدوارم در ادامه ما و استقلال بهترین نتایج را بگیریم.

تیم های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha