۴ مرداد ۱۳۹۹، ۷:۱۶
کد خبر: 83864604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ذوب آهن: به تغییرات کیفی لیگ والیبال زنان خوش‌بین نیستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان ذوب آهن گفت: به تغییرات کیفی فصل آینده لیگ برتر والیبال به دلیل بحران کرونا خوشبین نیستم زیرا امکان تمرین برای تیم‌ها کم شده و با سهمیه‌بندی کنونی، امکان تغییر بازیکن هم نداریم.

فریبا صادقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در فصل آینده ترکیب قبلی ذوب آهن را حفظ می‌کنیم هرچند تعداد ملی‌پوشان ما زیادتر از سهمیه نبود. سایپا ملی‌پوشان زیادی داشت ولی ما به احتمال قوی با ترکیب فصل گذشته در این فصل از لیگ برتر والیبال زنان شرکت می‌کنیم.

وی افزود: فدراسیون در رابطه با مقدمات برگزاری لیگ برتر و بحث سهمیه‌بندی با ما جلسه‌ای گذاشت. با توجه به شرایط کرونا تصمیم بر این گرفته شده بود تا زمان قرعه‌کشی را اعلام کنند. هنوز تکلیف حامیان مالی مشخص نیست و تا این لحظه تنها چهار تیم سایپا، باریج اسانس، پیکان و ذوب آهن برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرمربی والیبال زنان ادامه داد: شاید برخی از تیم‌ها در ظاهر اعلام کنند که در این فصل شرکت می‌کنند اما تصور نمی‌کنم که حضور تیم ها مثل سال گذشته باشد.

صادقی ادامه داد: بحث سهمیه بندی برای این بود تا کیفیت لیگ بالا برود. اگر قرار باشد تا تیم‌هایی از دسته یک به لیگ برتر صعود نکنند، از لحاظ کیفی لیگ دچار مشکل می‌شود.

وی یادآور شد: هنوز حامیان مالی دیگر تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر مردد هستند یا یارگیری نکرده‌اند. باید تعداد تیم‌ها مشخص شود و شیوع بیماری کرونا کاهش یابد تا فدراسیون زمان دقیق قرعه کشی را مشخص کند.

وی افزود: هر چند بخشنامه‌ای برای ما پیش از جلسه هفته گذشته آمد که در آن اعلام شده بود  تا پایان شهریور ثبت نام انجام و اوایل مهر قرعه‌کشی خواهد شد و فدراسیون در ادامه تاریخ دقیق‌تر و برنامه لیگ را بعدا اعلام می‌کند.

صادقی عنوان کرد: لیگ والیبال زنان حتما در این فصل برگزار می‌شود. یکی از پیشنهادات ما این بود تا اجازه دهند که لیگ شروع شود و اگر شرایط مثل سال گذشته نبود و اوضاع کرونا خوب به جلو رفت، پلی‌آف برگزار کنند. در واقع در شروع لیگ این قضیه را اعلام نکنند. زیرا اگر بخاطر کرونا این اتفاق نیفتد، باشگاه‌ها تسویه کامل را بدلیل عدم صعود بازیکنان به مرحله حذفی انجام نمی‌دهند. برای همین پیشنهاد دادیم که عجله نکنید و می‌توانید در نیم فصل در این زمینه تصمیم بگیرید و بار دیگر جلسه‌ای برگزار کنید.

وی افزود: به تغییرات کیفی فصل آینده لیگ برتر والیبال به دلیل بحران کرونا خوشبین نیستم. زیرا امکان تمرین کم شده و با این شرایط سهمیه‌بندی تغییرات بازیکن هم برای ذوب آهن بعید می‌دانم. فعلا تمرینات بدن سازی را شروع کرده‌ایم و تمرینات توپی را از هفته آینده آغاز می‌کنیم. همچنین تسویه حساب بازیکنان چند روز گذشته انجام شد و با بازیکنان برای فصل آینده تمدید قرارداد امضا کردیم و کارهای نقل و انتقالات ما تمام شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha