۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 83857418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی ۲ خودرو  در محور میامی - سبزوار ۲ کشته و ۲ مجروح داشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی ۲ خودروی سواری تندر و پژو در محور میامی - سبزوار، ۲ کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.

ناصر سلمانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :  ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه  خودروی پژو ۴۰۵  پنج کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت میامی واژگون شد که راننده اتومبیل به علت شدت جراحات وارده  در سر صحنه فوت کرد.

 وی افزود : در حادثه دیگر که ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه امروز ، پنج کیلومتر بعد از کاروانسرای میاندشت روی داد، یک تن  در صحنه جان داد و ۲ تن دیگر مصدوم شدند.

وی ادامه داد : ۲  سرنشین خودرو که دچار جراحت شدید بودند ، پس از اقدامات نخستین توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ میاندشت ، برای مداوای بیشتر با اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.  

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان های شاهرود ومیامی باعث حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

سالانه دست کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. 

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha