۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83733198
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۵ نفر رسید

۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
کد خبر: 83733198
فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۵ نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با فوت یکی دیگر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان فوت شده بر اثر این ویروس در استان به ۱۵ نفر رسید.

مجید شیرانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن آزمایش ۶ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان به ۱۱۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون ۷۳ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شیرانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۴۱ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: آزمایش تعداد زیادی از بیماران منفی اعلام شد اما در مجموع ۷۳ بیمار قطعی مبتلا به ویروس کرونا و افراد مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مراقبت هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با توصیه بر در خانه ماندن مردم، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از مردم استان تقاضا می‌شود تا نسبت به خروج از خانه خودداری کرده و این روز را نیز  خانه سپری کنند تا به قطع شدن زنجیره شیوع کرونا کمک کنند.

به گزارش ایرنا، بیماری ویروسی کرونا  یا کووید ۱۹ اکنون در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha