۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 83711559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: بندرماهشهر پذیرای مسافران نوروزی نیست

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83711559
فرماندار: بندرماهشهر پذیرای مسافران نوروزی نیست

آبادان - ایرنا - فرماندار بندرماهشهر گفت:به منظور کنترل بیماری ویروس کرونا این شهرستان امسال پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی نیست.

محسن بیرانوند پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری سایر دستگاه ها به ویژه کادر پزشکی و درمانی شهرستان توانستیم با اتخاذ تمهیدات لازم روند مقابله با ویروس کرونا را در ابتدای شیوع آن به دست گرفته و همچنان نیز این روند تا پایان رفع این مشکل و غلبه بر آن ادامه خواهد داشت.

وی مهمترین برنامه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان را در روزهای پایانی سال و عید نوروز در شهرستان بندرماهشهر خدمات ندادن مراکز گردشگری همچون هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس، پارک ها و سوئیت‌های اجاره‌ای به مسافران و گردشگران اعلام کرد و بیان داشت:امیدواریم با اتخاذ این تمهیدات شاهد کاهش و یا حضور نیافتن مسافران و گردشگران در سطح شهرستان بندر ماهشهر خواهیم بود.

بیرانوند جلوگیری از تردد خودروهای حامل کالاهای ته لنجی صادر شده تا بیش از پیش وضعیت مبادی ورودی شهرستان را کنترل نموده و از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha