ورود شهروندان استان‌های قرمز کرونا به آبادان و خرمشهر ممنوع است

آبادان  - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران آبادان و خرمشهر و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در عنوان بیانیه مشترکی اعلام کردند: ورود اهالی استان‌های با وضعیت قرمز به آبادان و خرمشهر تا اطلاع ثانوی کاملا ممنوع و از ورود آنها جلوگیری می‌شود.

بر اساس این بیانیه که روز پنجشنبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت امده است:ورودی‌های آبادان و خرمشهر  به صورت ۲۴ ساعته کنترل و همزمان پایش بهداشتی خواهند شد.

همچنین هتل‌ها و مسافرخانه‌ها تا اطلاع ثانوی از پذیرش میهمان و مسافر ممنوع هستند  و شهرداری‌های  آبادان، خرمشهر، مینوشهر، اروندکنار و چوئبده مکلفند در کلیه پارک‌ها از نصب چادر ممانعت کرده و حضور میهمانان را هم کنترل  نمایند. 

در ادامه بیانیه آمده است: ورود مسافر از طریق راه‌آهن به آبادان و خرمشهر ممنوع است و پایانه مسافری راه‌آهن صرفا تا مرکز استان می‌باشد.

همچنین کلیه پاساژها و بازارهای سرپوشیده آبادان و خرمشهر از پنجشنبه به مدت یک هفته کاملا تعطیل و آرایشگاه های زنانه و مردانه، تالارهای عروسی، قلیان خانه ها، آرامستان ها و هرگونه تجمع های مشابه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

همچنین نیروی انتظامی مکلف است اخبار کذب را رصد و با انتشاردهندگان برخورد لازم را اعمال نماید ضمن اینکه اخبار رسمی صرفا از طریق صداو سیما و خبرگزاری‌های رسمی قابل مخابره و منتشر خواهد شد.

تا کنون ۱۷ بیمار کرونایی در جنوب غرب استان خوزستان به صورت قطعی شناسایی شده اند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha