۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 83711431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۰ هزار بسته مواد شوینده بین نیازمندان در زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۱۰ هزار بسته مواد شوینده و ضد عفونی کننده از محل عواید موقوفات بین نیازمندان در این استان توزیع شد.

 حجت‌الاسلام مختار کرمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار افزود: در راستای کمرنگ شدن مشکلات فعلی جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به توزیع مواد بهداشتی اقدام شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان از محل موقوفات و همچنین کمک حسینیه اعظم زنجان هزینه شده است، ادامه داد: در این اقدام ۱۰ هزار بسته مواد ضدعفونی کننده برای توزیع بین نیازمندان و ۲ هزار لیتر مواد شوینده برای ضدعفونی کردن بقاع متبرکه و معابر عمومی خریداری و تهیه شد.  
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه استان روزانه ضدعفونی می شوند، افزود: درب های ورودی و خروجی اماکن متبرکه، ضریح مطهر، جامهری، سرویس بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که مردم با آن تماس دارند، در نوبت های مختلف با مواد شوینده ضدعفونی و استریل می شوند.
حجت‌الاسلام کرمی اظهار داشت: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و تاکید مسئولان بر رعایت نکات بهداشتی، تجمع و توزیع مواد غذایی و نذورات اطعامی در امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha