۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 83710093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مسیرهای ارتباطی زنجان کم تردد و خلوت است

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۲۱
کد خبر: 83710093
مسیرهای ارتباطی زنجان کم تردد و خلوت است

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی زنجان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته، کم تردد و خلوت است.

سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر ترافیک در جاده‌های زنجان عادی و روان بوده و این نشان از کاهش مسافرت ها است.

وی اظهار داشت: لازم است مردم به هشدارها و توصیه های مسوؤلان ذیربط در رابطه با تعطیلی مسافرت‌ها توجه جدی داشته باشند و جان خود، خانواده و دیگران را با خطر ابتلا به بیماری ویروس کرونا، مواجه نکنند.  

عظیمی تصریح کرد: بهتر است خانواده های علاقه مندان به سفر، مسافرت نوروزی خود را به منظور حفظ سلامتی تا عادی شدن شرایط به تاخیر بیندازند و با این کار تهدید و خطر احتمالی را از خود و دیگر اعضای خانواده، دور کنند.

جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: میزان وقوع تصادفات جاده ای زنجان از ابتدای ماه جاری تاکنون بسیار کم شده است و امید می رود تعطیلات نوروز امسال و خلوت شدن مسیرها، شاهد حوادث رانندگی تلخ و خونین نباشیم.   

وی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال در مجموع ۲۴۴ نفر در تصادفات جاده ای زنجان جان باختند، اظهار داشت: رانندگان باید هنگام رانندگی دقت و احتیاط بیشتری کنند که در غیر این صورت جان خود، سرنشینان و دیگران را با خطر مواجه خواهند کرد.

در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، از ساعت ۲۲ جمعه شب /۱۶ اسفند ماه/ ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای استان زنجان در کلیه محورها تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha