۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83709601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مراکز آموزشی نظامی سمنان از لحاظ شیوع کرونا پاک است

سمنان- ایرنا- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مراکز آموزشی نظامی و پادگان‌های سراسر استان به صورت مداوم ضدعفونی می‌شود و هیچ موردی مربوط به ابتلا به کرونا در مراکز آموزشی استان گزارش نشده است.

سرهنگ حسین پیوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده در بیشتر مراکز آموزشی نظامی استان سمنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به سربازان مرخصی داده‌ شده و به خانه‌های خود بازگشته‌اند.

وی افزود: سربازانی که اکنون در پادگان‌ها حضور دارند در سلامت کامل به سر می‌برند و موردی مربوط به شیوع ویروس کرونا در پادگان‌ها و مراکز آموزشی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: اعزام مشمولان سربازی در اسفند ماه نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمدید شده و مشمولان در اردیبهشت سال آینده اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: برگزاری کمیسیون پزشکی برای رسیدگی به درخواست‌ها در زمینه‌های مختلف مانند معافیت پزشکی به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاده و تمام کمیسیون‌ها بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ برگزار خواهد شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: شکست ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم و تمام ارگان‌ها و رعایت نکات بهداشتی است و همه باید برای مقابله با این ویروس احساس مسیولیت کنند.
طبق آخرین آمار اعلامی در روز چهارشنبه (دیروز ) ، ۲۸۴ نفر در استان سمنان به کرونا مبتلا شده اند.

طبق آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت که دوشنبه هفته جاری منتشر شد، استان سمنان در نسبت مبتلایان به کل جمعیت، پس از استان قم در رتبه دوم قرار دارد.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها