۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83694690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۳۲ درصدی تسهیلات بلاعوض اعطایی به مددجویان آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال میزان تسهیلات بلاعوض اعطایی به مددجویان این نهاد در استان با ۳۲ درصد رشد به سه‌هزار میلیارد ریال رسید.

عزیز سهندی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقم طی مدت مشابه سال گذشته حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بود که امسال ۷۰۰ میلیارد ریال بیشتر شده‌است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات بلاعوض در اختیار ۱۸۲ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی قرار گرفته‌است.

وی بیان کرد: با احتساب این ارقام به طور متوسط به هر فرد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی، حدود ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این نهاد در کنار کمک بلاعوض، در راستای اشتغال و خودکفایی مددجویان نیز اهتمام ویژه‌ای دارد، ادامه داد: امسال سه‌هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان این نهاد مشغول به کار شده‌اند که تسهیلات اعطایی در این خصوص نقش اساسی داشته‌است.

سهندی با تاکید بر اینکه طی هفته جاری، جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم امسال نیز نظیر سال‌های گذشته، کمک‌های قابل توجهی را از سوی شهروندان جمع‌آوری کنیم.

به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha