«عروسک خیمه‌ شب‌بازی»؛ واکنش پیکه خطاب به خبرنگار حامی رییس بارسا

تهران- ایرنا- «جرارد پیکه» در بحبوحه بحران جاری در باشگاه بارسلونا، با پاسخی تند به خبرنگاری که به پشتیبانی از رییس این باشگاه درآمده بود، تیتر نخست روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد.

«مارکال یورنته» خبرنگار نشریه موندو دیپورتیوو، در حمایت از «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس آبی اناری‌ها که به استخدام یک شرکت فعال در شبکه‌های مجازی در راستای انتشار مطالبی مثبت به سود خود و مطالب منفی و انتقادی علیه بازیکنانی همچون «ژاوی»، «پپ گواردیولا»، پیکه و «لیونل مسی» متهم است، اظهاراتی را مطرح کرد.

یورنته در توییتی نوشت: من فضای پیرامون بارسلونا و اختلاف سلیقه‌های موجود مابین اعضا و هواداران را سال‌ها است که می‌شناسم و خوشبختانه به سادگی نمی‌توان آنها را تحت تاثیر قرار داد؛ آنها باهوش و باذکاوت بوده و به خوبی می‌دانند که چگونه افرادی را که قصد دارند منافع رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی خود را در بارسا تامین کنند، شناسایی و دست آنان را رو کنند.

در واکنش به این اظهارنظر، پیکه در توییتر خطاب به این خبرنگار نوشت: عروسک خیمه شب بازی.

اوایل روز گذشته بارتومئو به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص رسوایی اخیر پیش آمده در نیوکمپ جلسه‌ای را با بازیکنان بارسلونا برگزار کرد که البته گزارش‌ها حاکی از آن است که پیکه به هیچ عنوان خریدار توضیحات و توجیهات وی نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha