۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83650976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع ۲ هزار و ۷۱۴ حادثه در اراک

۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰
کد خبر: 83650976
وقوع ۲ هزار و ۷۱۴ حادثه در اراک

اراک - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ۲ هزار و ۷۱۴ حادثه و آتش‌سوزی در ۹ ماه سال جاری در این شهر به وقوع پیوسته که نیروهای این سازمان برای کنترل این حوادث و نیز کمک به آسیب‌دیدگان حضوری فعال داشته‌اند.

«مسعود آقازیارتی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکهزار و ۵۸۲ مورد آتش‌سوزی در سال جاری در اراک به وقوع پیوسته که بر اثر آن ۲۸ نفر مجروح و ۲ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: در یکهزار و ۱۳۲ مورد حوادث مختلف دیگر این شهر که از سوی آتش‌نشانی امدادرسانی شده است، ۲۰۲ نفر مجروح و ۴۸ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: ارایه ۱۴۸ دستورالعمل ایمنی برای صدور پروانه ساختمان، ۱۶۶ بازدید کارشناسی برای تاییدیه صدور اتمام عملیات ساختمانی، کارشناسی و علت‌یابی ۸۳ آتش‌سوزی، تایید اولیه ۱۸۴ نقشه ساختمانی، ۱۹ تست لوله خشک و بررسی لازم برای نصب ۳۰ آسانسور از جمله اقدام‌های انجام شده توسط ماموران آتش‌نشانی این سازمان در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: بررسی و بازدید از ۱۳ ساختمان مخروبه، ارایه ۱۳ اخطار به اصناف، بازدید از هفت پارکینگ، ۲۰ مرکز سی‌ان‌جی، ۶۱ کارگاه ساختمانی و گودبرداری ناایمن و هشت مرکز اداری و عمومی از دیگر اقدام‌های صورت گرفته این سازمان در ۹ ماه امسال است.

آقازیارتی تصریح کرد: آتش‌نشانان این سازمان در این مدت از ۱۲ پارک و فضای سبز شهری، پنج مرکز کارگاهی امانی شهرداری، ۱۹ مرکز تجاری و بازار سرپوشیده، ۴۳ خوابگاه دانشجویی خصوصی و دولتی، ۹ مرکز صنعتی، ۷۲ مرکز نگهداری و ترک اعتیاد و مهدهای کودک و ۹ موکب و حسینه‌ بازدید کردند.

 ۱۱ ایستگاه آتش نشانی در اراک فعال است که ۱۸۰ نفر درآنها مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha