۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83585861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارش‌ها مربوط جنوب و جنوب‌غرب کرمان است

کرمان - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها در جنوب و جنوب غرب این استان پیش بینی شده است گفت: آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رودخانه‌های فصلی و روان آبها در این مناطق دور از انتظار نیست.

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از امروز تا اواخر هفته در اکثر نقاط استان کرمان به طور متناوب افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، بارش باران، در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های سینوپتیک استان کرمان از ابتدای سال زراعی تا ۱۶ آذر ماه جاری ۱۴.۷ میلی‌متر اعلام شده است اظهار داشت: در این ایستگاه‌ها روز گذشته و امروز بارندگی در شهرستان کهنوج ۱۵.۴ میلیمتر، میانده جیرفت ۲ میلی‌متر، شهرستان بافت ۱.۸ میلی‌متر و شهرستان جیرفت سه دهم میلیمتر اعلام شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به وضعیت بارندگی توسط ایستگاه‌های هواشناسی این استان از روز گذشته تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز بیان داشت: ایستگاه بارانسنجی منوجان کهنوج ۱۷ میلی‌متر، فاریاب کهنوج ۸.۵ میلی‌متر، اسلام‌آباد کهنوج پنج میلی‌متر و بهادرآباد کهنوج پنج میلی‌متر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha