۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱
کد خبر: 83580329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارایه خدمات آزمایشگاهی به خارج از مرزهای ایران

تهران- ایرنا- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه محصولات و خدمات آزمایشگاهی ایران رشد قابل قبولی دارد، گفت: کشورهای همسایه بازار خوبی برای این خدمات محسوب می‌شوند.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد در این خصوص افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چند سالی است در زیست‌بوم فناوری و نوآوری به متقاضیان در حوزه‌های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن؛ حوزه محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی و حوزه های زیست فناوری و پزشکی ارائه خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: این شبکه هر سال با توسعه تعداد اعضای خود، خدماتش را به‌روزرسانی و همه‌گیرتر می‌کند. یکی از برنامه‌های مدیران شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال جاری عرضه محصولات این حوزه به بازارهای بین‌المللی است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ورود به بازار خدمات آزمایشگاهی خارجی، به‌ویژه کشورهای همسایه را به صورت جدی در دستور کار شبکه قرار داده‌ایم، لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در بازار کشورهای همسایه بسیار اهمیت دارد .

وی با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی از پژوهشگران در کشورهای همسایه، بیان کرد: این ظرفیت، بستر مناسبی برای توسعه خدمات آزمایشگاهی ایران است. به همین دلیل تلاش ‌می‌کنیم محصولات و خدمات آزمایشگاهی کشور را به کشورهای هم مرز با ایران عرضه کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha