۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83452384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج پلمب شد

۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴
کد خبر: 83452384
۲ واحد عرضه مواد پروتئینی در سنندج پلمب شد

سنندج - ایرنا - شبکه دامپزشکی کردستان از پلمب ۲ واحد عرضه‌ مواد پروتئینی عرضه گوشت قرمز و مرغ بدلیل عدم رعایت موازین بهداشتی با دستور قضایی خبر داد.

مدیر کل دامپزشکی کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها در بخش توزیع مرغ در چهار راه سیروس و گوشت قرمز در شهرک بهاران سنندج فعالیت می کردند که با شکایت اداره کل دامپزشکی و دستور مقام قضایی پلمب شدند.

مجتبی ورمقانی با اشاره به اینکه واحد توزیع مرغ به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمب شده است، اضافه کرد: واحد عرضه گوشت قرمز نیز اقدام به توزیع مواد خام غیر بهداشتی کرده بود که تخلف آن در پی بازرسی گروه دامپزشکی استان مشاهده و تایید شد و در این بازرسی ها طبق قانون تصمیم بر پلمب این ۲ واحد صنفی گرفته شد.

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان و تامین بهداشت فرآورده های خام دامی مهمترین اولویت دامپزشکی است، افزود: در این راستا هفته گذشته ۳ هزار کیلوگرم جگر منجمد مرغ بدون هویت و غیر قابل مصرف در مریوان کشف و معدوم سازی شد.

ورمقانی با تقدیر از همکاری دستگاه قضایی یادآور شد: نداشتن مجوز بهداشتی - قرنطینه ای و نداشتن تاریخ مصرف موجب ضبط و معدم سازی این محموله شد.

در استان کردستان بیش از ۲ میلیون راس دام سبک و ۱۵۰ هزار راس دام سنگین موجود است.

/۹۱۰۲/۷۳۴۹

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha