۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۲
کد خبر: 83391352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران مراقب توطئه‌های دشمنان علیه نظام باشند

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: خبرنگاران رسانه های گروهی باید همواره مراقب توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی باشند و با تهیه اخبار دقیق و به موقع مردم را در جریان مسائل مورد نیاز روز قرار دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در جمع گروهی از خبرنگاران مرکز استان افزود: بصیرت بخشی و آگاهی دادن به مردم و جوانان توسط خبرنگاران نقش مهمی در شکست اهداف فرهنگی و اقتصادی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: پیشگیری از گسترش فرهنگ غرب در ابعاد مختلف که به شدت دنبال تغییر سبک زندگی و فرهنگی مردم و جوانان ایران هستند از وظایف خطیر فعالان رسانه ای است

امام جمعه یزد تصریح کرد: نشان دادن و معرفی الگوهای دینی به نسل جوان و ارتقای معرفتی آنها در کنار اطلاع رسانی دقیق، شفاف و موثق از دیگر وظایف مهمی است که باید اصحاب رسانه به آن عنایت لازم و کامل داشته باشند.

ناصری اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش بینا و شنوای صادق باید با دقت تمام و بر حسب وظیفه مسئولان را در جریان مسائل، مشکلات، کمبودها، نیازها و مطالبات برحق و قانونی مردم و نسل جوان قرار دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: تقویت نقاط قوت نظام و انقلاب اسلامی و گوشزد کردن ضعف ها به صورت علمی و دقیق باید همواره مدنظر خبرنگاران و خبرگزاری‌ها قرار گیرد.

ناصری ۲ مشکل کنونی جامعه را سطحی نگری در حوزه تعلیم و تربیت و کم توجهی به مسائل معنوی ذکر کرد و از مسئولان و خبرنگاران برای رفع مشکلات دقت نظر و پیگیری امور را خواستار شد.

امام جمعه یزد به اهمیت ایجاد برخی زیر ساخت های فرهنگی و عمرانی در یزد اشاره کرد و گفت: وجود یک سالن و میدان بزرگ برای برگزاری مراسم های ملی و منطقه ای در استان ضروری است.

ناصری افزود: وجود فضاهای بزرگ بر اساس معماری اسلامی، ایرانی و شرایط اقلیمی جزو مسائل حیاتی است باید در این خصوص با عزم جدی اقدام شود.

در این نشست خبرنگاران به اهمیت اطلاع رسانی، فعالیت های فرهنگی و انجام امور نظارتی در بخش های مختلف تاکید کردند.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha