۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹
کد خبرنگار: 866
کد خبر: 83380622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی یزد بررسی شد

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹
کد خبر: 83380622
مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی یزد بررسی شد

یزد - ایرنا - مدیرعامل بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه در سفر به استان یزد از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های ابرکوه ، مهریز و یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

حسین مهری به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، معاونان و مدیران این بانک از واحدهای تولیدی کاشی کوثر کویر، کاشی سیمین، کاشی آبنوس و یک واحد سیمان بازدید کرد.

وی همچنین با سفر به مهریز در شرکت آهن اسفنجی ایساتیس و فاضلاب این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با فعالیت‌های این دو مجموعه آشنا شد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه در شهر یزد در جمع کارکنان شعبه این بانک در شهرک صنعتی حضور یافت و در همین شهرک از سه واحد تولید کاغذ کسری، مارینا پلاستیک و قیام نخ بازدید کرد و در جریان وضعیت اشتغال و فعالیت‌های مالی این شرکت‌ها قرار گرفت.

مهری در جریان بازدید از این واحدها گفت: این بانک امسال ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تولیدی تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید افزود: این رقم پارسال ۱۲۰ هزار میلیارد ریال برای ۲ هزار و ۷۰۰ واحد بود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به افزایش سه تا پنج برابری افزایش قیمت مواد اولیه اضافه کرد: هدف از این سفر، کمک به احیای واحدهای راکد و تعطیل و کمک به واحدهای تولیدی است.

به گفته مهری، میزان تسهیلات پرداختی این بانک در سه ماهه اول سال ۹۸ مبلغ ۲۳ هزار و ۵۶۱ میلیون ریال بوده که از این میزان سه هزار و ۶۳۸ میلیون ریال به صورت سرمایه ثابت و ۱۹ هزار و ۹۲۳ میلیون ریال آن سرمایه در گردش است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از واحدهای تولیدی استان یزد به سرمایه در گردش نیاز دارد اظهار کرد: پرداخت سرمایه در گردش این بانک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۳۲ درصد رشد برخوردار بود و نگاه به پروژه‌ها و طرح‌هایی است که راکد مانده و برای بازسازی و نوسازی و احیای واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام خواهیم کرد تا اشتغال زایی نیز ایجاد شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن فردا (پنجشنبه) نیز ضمن بازدید از واحدهای تولیدی میبد و اردکان در جلسه کارگروه تسهیل و رونق تولیدی استان یزد شرکت می‌کند.

۱۹۶۸/‏‬ ۲۰۴۷/‏
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha