۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳
کد خبر: 83376616
T T
۰ نفر
رییس فدراسیون کارگری: امیدوارم جایگاه نهمی را ارتقا دهیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کارگری گفت: امیدوارم که نمایندگان ایران در «کاروان طلایه داران رونق تولید» در ششمین دوره بازی های جهانی در اسپانیا مقام نهمی ۲ دوره گذشته را ارتقا دهند.

«جواد رمضی» روز دوشنبه افزود: برای حضور در کشور اسپانیا و شهر محل برگزاری بازی‌ها، مسیر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امروز قرار است جلسات مختلف با مسئولان انجمن جهت حضور در کمیته‌های فنی که فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود را داشته باشیم.
وی اظهار داشت: جلسات رسمی کمیته فنی نیز فردا برگزار خواهد شد که در این جلسه نحوه شرکت ورزشکاران در رشته‌های مختلف مشخص می‌شود و ضمن آنکه مراسم افتتاحیه نیز به صورت رسمی فردا در شهر تورتوسا آغاز خواهد شد.
رمضی یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان، مسابقات به صورت تجمیع و در یک شهر نیست و در شهرهای مختلفی برگزار می‌شود و برای حضور نمایندگان کشورمان باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.
وی بیان داشت: نمایندگان ایران پیش از حضور در اسپانیا، تمرینات منظم و خوبی داشتند. چنانچه تیم‌های مختلف ما و به خصوص ملی پوشان رشته‌های کاراته، شنا، دوومیدانی، جودو و کشتی همانند قبل باشند به طور حتم می‌توانیم خیلی بهتر و قوی‌تر ظاهر شویم. همچنین مقام نهمی ۲ دوره گذشته را به طور حتم ارتقا دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha