بازنشستگان سفیران منابع طبیعی باشند

همدان- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربه های بازنشستگان در فعالیت های اجرائی گفت: بازنشستگان می توانند سفیران خوبی برای ترویج فرهنگ حفظ وتوسعه منابع طبیعی باشند.

اسفندیار خزایی روز سه شنبه در جمع رؤسای کانون‌های بازنشستگی این استان اظهار داشت: باید رویکرد نوین و فکر جدیدی برای استفاده از تجربه‌های گرانبهای بازنشستگان در همه سطوح مهیا شود.

وی اظهار داشت: بازنشستگان با کوله باری از تجربه و علم می‌توانند کمک شایانی به حفظ و توسعه منابع طبیعی کنند و به عنوان مروج در عرصه‌های منابع طبیعی فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

مدیر کل منابع طبیعی همدان بیان داشت: بازنشستگان می‌تواند به عنوان یک تسهیلگر در عرصه‌های منابع طبیعی حضور داشته باشند و در ترویج سنت حسنه درختکاری، حفظ و توسعه طرح‌های منابع طبیعی سهیم باشند.

خزایی اظهار داشت: ارزشهای زیست محیطی منابع طبیعی به مراتب از ارزش‌های اقتصادی آن بالاتر و مهمتر است و همه افراد در قبال حفظ زمین و گونه‌های گیاهی ارزشمند مسئولیت انسانی و اجتماعی دارند.

رئیس مجمع هماهنگی کانون‌های صندوق بازنشستگی و مسئول کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان همدان نیز با تاکید بر حفظ طبیعت، اظهار داشت: منابع طبیعی از زندگی ما جدا نیست و نگاه به جلوه‌های ویژه منابع طبیعی و گردش در طبیعت برای بالا بردن روحیه نشاط و شادابی بازنشستگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسن خلیلی افزود: دیدار بازنشستگان با مدیران استانی موجب افزایش روحیه و انگیزه در همکاران بازنشسته می‌شود که امیدواریم با نگاه علمی و مدیریتی همه مدیران استانی دست یابی به اهداف کلان صندوق بیش از پیش مُیسر شود.

در این نشست رؤسای کانون‌های بازنشستگی استان همدان بر اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان و دیدار با نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات تاکید کردند.

همچنین در پایان بازنشستگان به عنوان عضو همیار طبیعت، کارت همیار دریافت کردند.

۷۵۲۶/‏۲۰۹۰

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha