۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83353778
T T
۰ نفر
  بازار خودرو در شهر زنجان نیازمند زیر ساخت های تکمیلی است

زنجان - ایرنا - سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان گفت: ایجاد زیر ساخت‌های تکمیلی در بازار خودروی شهر زنجان رغبت نمایشگاه داران برای فروش محصول را به دنبال دارد که تحقق این مهم آثار متعدد دیگری را نیز به همراه خواهد داشت.

هادی عسگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر با تهمیدات انجام گرفته مقدمات شکل گیری بازار خرید و فروش خودرو واقع در محل اتوبوسرانی سابق شهر زنجان مهیا شده که در صورت اقدامات تکمیلی می‌تواند به رونق و پویایی این حوزه بیش از گذشته کمک کند.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نوسانات بازار خودرو نیز بخوبی قابل ملموس بوده و از طرفی ایجاد یک مکان مشخص برای خرید و فروش این محصول می تواند مشکلات ناشی از آن را به مراتب کاهش دهد.

این مسئول ادامه داد: وجود بازار خودرو در شهر زنجان امکان رقابت خودرو فروشان را بوجود می آورد و از طرفی تنوع محصولات به نمایش گذاشته برای مشتریان نیز به تعادل بخشی قیمت ها کمک فراوانی می کند که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عسگری افزود: این سازمان برای راه اندازی بازار خودرو متناسب با استانداردهای لازم از مکان های مشابه در استان های دیگر نیز الگو برداری کرده و تلاش می شود که امکانات مورد نیاز مطابق با این مهم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: ایجاد زیر ساخت‌های تکمیلی در بازار خودرو استقبال نمایشگاه‌های خودرویی شهر زنجان را به دنبال دارد چر که از ابعاد گوناگون می‌تواند به رونق و پویایی اقتصاد شهر بیش از گذشته منتهی شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: شهردار زنجان بر ساماندهی این حوزه و کارهای محوله تاکید بیشتری دارد که در این راستا برنامه‌هایی مختلفی را از جمله بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف شهری با هدف دسترسی مطلوب مورد توجه قرار داده است.

پیش از این نیز سجاد خدایی عضو شورای اسلامی شهر زنجان از راه اندازی بازار خرید و فروش خودرو توسط سازمان عمران و خدمات شهری در محل سایت قبلی اتوبوسرانی زنجان خبرداده بود و گفته بود که همه فعالیت‌های مربوط به خدمات خودروئی از قبیل نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های خودروئی و فعالیت‌های مرتبط نظیر صافکاری، نقاشی، نمایندگی‌های خودروئی با برندهای مختلف فروش لوازم یدکی و مسائل دیگر بصورت رسته‌های شغلی در سایت نمایشگاهی ساماندهی خواهد شد که علاوه بر اشتغالزایی مشکلات کنونی در این بخش را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

شهر زنجان چهار منطقه، هشت ناحیه و ۱۶۷ محله شهری دارد.

۹۶۴۶/‌۸۰۶۸

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha