۳ مهر ۱۳۹۵، ۶:۱۵
کد خبر: 82240624
T T
۰ نفر
رويدادهايي كه روز سوم مهر در استان مركزي خبري مي شوند

اراك ـ ايرنا ـ به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون وزير آموزش و پرورش در قورچي باشي خمين و نواختن زنگ سرشماري در اراك از جمله رويدادهاي خبري است كه خبرنگاران و عكاسان اين استان در روز شنبه نسبت به پوشش خبري آن اقدام مي كنند.

آيين بازگشايي مدارس با عنوان زنگ مهر و مقاومت با حضور معاون وزير آموزش و پرورش در ساعت هشت صبح در آموزشگاه شهداي قورچي باشي شهرستان خمين برگزار مي شود.
نواختن زنگ سرشماري همزمان با اجراي سرشماري عمومي نفوس و مسكن در ساعت ۸:۳۰ در مدرسه دخترانه دوره اول فرزانگان اراك به صدا در مي آيد.
حركت كاروان مهر با حركت سرويس مدارس از مصلي بيت المقدس اراك تا محل اداره كل آموزش و پرورش استان مركزي در ساعت ۷:۳۰ صبح از ديگر رويدادهاي خبري امروز است.
صبحگاه مشترك و نواختن زنگ آغاز سال تحصيلي جديد با حضور سردار كريمي در ساعت ۷:۳۰ در دبيرستان شكرايي اراك برگزار مي شود.
آيين تجليل از بازنشستگان، همسران بازمانده و از كار افتاده كلي نمونه سازمان تامين اجتماعي استان مركزي در ساعت ۱۶ در فرهنگسراي شهر در روز شنبه داير است.
برنامه نهضت روشنگري به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار عروج بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خميني (ره) اراك نيز از ديگر برنامه هاست.
دستگاه هاي اجرايي، سازمان ها، نهادها و شركت هاي دولتي و عمومي مي توانند برنامه هاي خبري روزانه خود را روز قبل از طريق شماره تلفن 33663330 و 33664925 به خبرنگاران ايرنا در مركز استان اطلاع دهند و يا به شماره نمابر 33662220 ارسال كنند.
مشروح اين رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، امروز بر روي سايت ايرنا استان به آدرس http://www.irna.ir/markazi منتشر خواهد شد.
7114/6013خبرنگار :شيما كريمي** انتشار دهنده:مژگان حيدري*

سرخط اخبار استان‌ها