۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82194293
T T
۰ نفر
پيكر مربي پيشكسوت فوتبال استان مركزي در اراك  تشييع شد

اراك - ايرنا - پيكر صفر شاه محمدي، مربي پيشكسوت فوتبال استان مركزي روز جمعه با حضور جمع كثيري از مسئولان اجرائي، جامعه ورزشي و مردم اين خطه در اراك تشييع و به خاك سپرده شد.

به گزارش ايرنا، پيكر اين پيشكسوت ورزش فوتبال استان كه در ميان مربيان اين رشته آوازه كشوري داشت، صبح روز جمعه در زمين چمن ورزشگاه شهداي پنجم مرداد انتقال داده شد و جامعه ورزشي استان براي آخرين بار با وي وداع و اداي احترام كردند.
كارشناس فوتبال كشور در آئين تشييع اين مربي پيشكسوت فوتبال در بهشت زهرا اراك گفت: مرحوم شاه محمدي از نيروهاي با دانش و پركار فدراسيون فوتبال كشور بود و امروز جامعه ورزشي يكي از سرمايه هاي خود را از دست داده است.
امير حاج رضايي افزود: جامعه فوتبال به زحمتكشاني كه براي اعتلاي اين رشته كوشيده اند مي بالد و اميد است كه روزش كشور روز به روز در سايه همت و تلاش مضاعف اهالي ورزش درخشش و موفقيت بيشتري داشته باشد.
در اين آئين شكرالله حسن بيگي معاون سياسي امنيتي استاندار مركزي،سيد مهدي مقدسي نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلاميف و جمعي از مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان و روساي هيات هاي ورزشي و ورزشكاران حضور داشتند.
مرحوم صفر شاه محمدي در تيم هاي سرشناس كشور فعاليت داشته و مربيگري در مدارس فوتبال و تيم هاي شهداي پنجم مرداد، ماشين سازي، شهرداري و صنايع سابق اراك را در كارنامه خود دارد.
وي در روز پنجشنبه بر اثر سكته قلبي جان سپرد.
آيين ختم و بزرگداشت وي نيز از ساعت 15 تا 17 روز جمعه در مسجد الزهرا (س) خيابان هپكو راك برگزار مي شود.
بيش از 10 هزار فوتباليست در رده هاي سني مختلف در استان مركزي به صورت سازماندهي شده زير نظر هيات فوتبال اين استان فعاليت مي كنند.
6013/

سرخط اخبار استان‌ها