۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹
کد خبر: 83278830
T T
۰ نفر
حلقه اتحاد مسلمانان به واسطه خون شهداي مدافع حرم شكل گرفت

دزفول - ايرنا - معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فداكاري هاي رزمندگان و شهداي مدافع حرم گفت: حلقه اتحاد، فداكاري و محبت مسلمانان جهان به واسطه خون شهداي مدافع حرم شكل گرفته و هر روز در حال تحكيم است.

به گزارش ايرنا محمدرضا نقدي روز دوشنبه در آئين تشييع و تدفين پيكر مطهر شهيد علي سعد هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول در شهر امام(ره) افزود: امروز به بركت شهداي مدافع حرم، فرهنگ ايثار، شهادت، فداكاري و محبت در حال جهاني شدن است.
وي با اشاره به فداكاري مسلمانان جهان در حادثه سيلاب ايران گفت: اكنون جوانان لبناني، عراقي، پاكستاني و هندي با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان اين استان بيل به دست در حال خدمت رساني به سيل زدگان هستند.
وي افزود: حدود 15 استان كشور گرفتار سيل شدند و نيروهاي ما از دورترين مكان ها خود را در تعطيلات عيد به شهرهاي سيل زده رساندند و براي هموطنان فداكاري كردند كه اين درس ايثار و فداكاري را از محضر شهدا گرفتند.
معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تسليت به خانواده شهيد سعد گفت: امروز با اين شهيد پاسدار و خانواده شهيد پرور سعد هم پيمان مي شويم تا قدم جاي پاي شهيد بگذاريم و از آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي دفاع كنيم.
سردار نقدي بيان كرد: شهيد سعد سال ها با ترك فرزند چندماهه خود هزاران كيلومتر دورتر از وطن، جهاد و فداكاري كرده است و ما نيز بايد راه او را ادامه دهيم.
به گزارش ايرنا علي سعد سال 94 توسط سپاه قدس به سوريه اعزام و شهيد شد ولي پيكرش مفقود بود كه اخيرا پيكر وي در خانطومان سوريه شناسايي و به وطن بازگشت.
آئين تشييع و تدفين اين شهيد به عنوان هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول امروز از شهر امام به طرف گلزار اسحاق ابراهيم(ع) برگزار شد.
استاندار خوزستان و مسئولان محلي نيز در اين تشييع و خاكسپاري پيكر شهيد علي سعد حضور داشتند.
7278/3022

سرخط اخبار استان‌ها