۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۲
کد خبر: 83204658
T T
۰ نفر

حاشيه هاي ديدار فولاد و پرسپوليس

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۲۲
کد خبر: 83204658
حاشيه هاي ديدار فولاد و پرسپوليس

اهواز - ايرنا - ديدار تيم هاي فولاد و پرسپوليس در حالي با نتيجه 2 بر يك به سود فولادي ها به پايان رسيد كه اين ديدار با حاشه هائي همراه بود.

به گزارش ايرنا تيم هاي فولاد خوزستان و پرسپوليس عصر روز يكشنبه از ساعت 15:15 در ورزشگاه غدير اهواز به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با حواشي همراه بود.
پيش از شروع بازي طبق قانون تنها 10 درصد از فضاي ورزشگاه به هواداران تيم پرسپوليس تعلق گرفته بود اما ازدحام تماشاگران اين تيم موجب شد كه 10 درصد ديگر از صندلي هاي خالي ورزشگاه غدير را به آن ها اختصاص دهند.
پيش از شروع بازي افشين قطبي كه اولين بازي خانگي خود را به همراه تيم فولاد در ليگ هجدهم تجربه مي كرد به شدت از سوي هواداران فولادي تشويق شد.
در دقيقه 25 بازي مهدي زبيدي براي اولين بار دروازه پرسپوليس را باز كرد همچنين در دقيقه 46 لوسيانو پريرا از روي نقطه پنالتي دروازه پرسپوليس را باز كرد، در ادامه كمال كاميابي نيا در دقيقه 85 تك گل تيم پرسپوليس را به ثمر رساند.
در پايان نيمه اول بازي بيرانوند به شدت به سمت داور حمله ور شد كه با كارت زرد مواجه شد، در ادامه ساير بازيكنان پرسپوليس به سمت دروازبان تيمشان رفتند و از او حمايت كردند.
پس از اعتراض بازيكنان پرسپوليس به داور، سعيد فتاحي مسئول برگزاري مسابقات سازمان ليگ به سمت بيرانوند و ديگر بازيكنان پرسپوليس رفت تا آن ها را آرام كند كه با برخورد شديد بيرانوند مواجه شد، اين موضوع اعتراض شديد هواداران فولادي را به همراه داشت.
به هنگام خروج داوران از زمين بازي در پايان نيمه اول، هواداران فولاد به سمت آن ها بطري آب پرتاب كردند كه اين موضوع از چشمان ناظر بازي دور نماند.
با وجود اين كه از ابتداي مسابقات ليگ، خبرنگاران از نبود اينترنت در ورزشگاه غدير اهواز شاكي بودند در اين هفته باز هم اثري از اينترنت نبود اين در حالي است كه خبرنگاران استان هاي ديگر از وجود اينترنت بهره مند هستند.
برانكو ايوانكويچ و افشين قطبي سرمربيان 2 تيم، ايستاده از كنار زمين تيم هاي خود را هدايت مي كردند.
وجود گرد و غبار زياد روي شيشه هاي نصب شده در جايگاه خبرنگاران باعث شد كه آن ها براي ديدن بازي با مشكل مواجه شوند.
چمن ورزشگاه غدير اهواز با وجود بارندگي هاي اخير بر خلاف نيم فصل اول از وضعيت مطلوبي برخوردار بود كه مورد رضايت كادر فني هر 2 تيم قرار گرفت.
صندلي هاي ورزشگاه غدير كه در حين بازي تيم هاي استقلال خوزستان و پرسپوليس در هفته سوم مسابقات شكسته شده بودند سرانجام با همت مسئولان ورزشگاه نصب شدند.
پس از سوت پايان بازي بازيكنان و كادر فني تيم پرسپوليس به شدت نسبت به عملكرد داور بازي معترض بودند كه كريم باقري مربي اين تيم آن ها را به آرامش دعوت كرد.
استاندار خوزستان به همراه فرماندار اهواز، نماينده مجلس اين شهرستان، مديرعامل شركت فولاد و مديركل ورزش و جوانان استان از نزديك نظاره گر اين ديدار بودند.
پس از پايان بازي غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان به رختكن بازيكنان فولاد رفت و از آن ها تشكر كرد.
بازيكنان تيم فولاد به همراه كادر فني پس از پايان بازي به سمت هواداران خود رفتند و شادي شان را با آن ها تقسيم كردند.
قضاوت اين ديدار بر عهده رضا كرمانشاهي بود كه محمدرضا منصوري و حميد سبحاني او را در امر قضاوت همراهي مي كردند.
در اين ديدار فرزاد جعفري، لوسيانو پريرا، رضا ميرزايي و ميثم دورقي از تيم فولاد خوزستان و عليرضا بيرانوند، بشار رسن و احمد نورالهي بازيكنان تيم پرسپوليس از داور بازي كارت زرد دريافت كردند.
تيم هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان در حال حاضر با كسب 34 و 22 امتياز در مكان هاي دوم و ششم رده بندي قرار گرفتند.
9879/6064