۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83162242
T T
۰ نفر

مسابقات ورزشي كاركنان دولت در اهواز آغاز شد

۱۷ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83162242
مسابقات ورزشي كاركنان دولت در اهواز آغاز شد

اهواز - ايرنا - رييس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: مسابقات ورزشي كاركنان دولت روز دوشنبه به ميزباني اهواز آغاز شد.

سيد علي حسيني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: اين مسابقات به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در 2 بخش بانوان و آقايان با حضور بيش از 400 ورزشكار از دستگاه هاي اجرايي برگزار مي شود كه در نهايت نفرات و تيم هاي برتر معرفي مي شوند.
وي افزود: در اين رقابت ها ورزشكاران در رشته‌ هاي فوتسال، دارت، طناب ‌كشي، تنيس روي ميز، آمادگي جسماني ، بدمينتون و شنا به مدت 2 هفته با يكديگر به رقابت مي پردازند.
وي هدف از برگزاري اين گونه مسابقات را ترويج ورزش در بين كارمندان دولت دانست و گفت: اگر مي‌ خواهيم جامعه اي سالم داشته باشيم، بايد كاري كرد كه تك تك افراد جامعه از لحاظ جسمي و رواني در سلامت باشند؛ امروز فقر حركتي به يكي از آسيب هاي جامعه تبديل شده و دولت براي فايق آمدن به اين مشكلات به ويژه قشر كارمند، مسابقات كاركنان دولت را طراحي و برگزار مي كند.
حسيني افزود:از عواملي كه مي ‌تواند به كارايي و بازده كاري در ادارات و سازمان ها كمك كند فعاليت ورزشي منظم كارمندان دولت است؛ اين مسابقات باعث افزايش انگيزه كارمندان دولت براي ورزش منظم در طول هفته خواهد شد همچنين كارمندان با شادي و نشاط مناسبي در محيط كار حاضر شده و آمادگي جسماني در آنها تقويت مي شود.
وي ادامه داد:با برگزاري اين رقابت ها به دنبال هم افزايي و تعامل بيشتر بين دستگاه‌ ها و واحد هاي متعدد در يك دستگاه هستيم، متاسفانه كارمندان با ورزش فاصله دارند لذا برگزاري اين مسابقات بهترين فرصت براي كم كردن اين فاصله است.
9879/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها