۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹
کد خبر: 83203877
T T
۰ نفر
كهگيلويه و بويراحمد آماده خلق حماسه حضور در فجر چهلم

ياسوج - ايرنا - ساكنان استان ولايت مدار كهگيلويه وبويراحمد در فجر چهلم فردا در راهپيمايي 22 بهمن پايداري و مقاومت مردمي بزرگ و تاريخ ساز را در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در كنار كوه هاي سربه فلك كشيده زاگرس به نمايش مي گذارند.

به گزارش ايرنا، تنها يك روز به تولد چهل سالگي انقلاب اسلامي ايران باقي مانده است و مردم كهگيلويه وبويراحمد از هم اكنون براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن وخلق حماسه اي ديگر خود را آماده مي كنند.
روز دوشنبه 22 بهمن ماه درخت پربار انقلاب اسلامي بعد از گذراندن سال هاي تلخ و شيرين و عبور از گردنه هاي سخت قدم در چهل و يكمين سال پيروزي خود مي گذارد.
سال هاست دولت هاي اسلام ستيز در آمريكا و اسرائيل مي آيند و مي روند اما اين نهضت انقلاب اسلامي است كه همچون سروي ثابت قدم مانده و نظاره گر حقارت استكبار است.
در چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي فرهنگيان، ورزشكاران، بسيجيان و اقشار مختلف مردم كهگيلويه وبويراحمد خواستار شركت امت حزب الله ايران اسلامي به ويژه مردم ولايتمدار اين استان در اين همايش ملي - انقلابي كه ريشه در مكتب عاشورايي دارد، شدند.
هر سال ايام الله دهه مبارك فجر، هم يادآور آگاهي ها، ايمان ها، از جان گذشتگي ها و حماسه ي بزرگ ملت غيور ايران اسلامي با الهام از مكتب سرخ عاشورا و با پيروي از رهبر شجاع و مقتدر در مقابل طاغوت و حاميان آن است.
بيست و دوم بهمن ماه نماد عزت، سرافرازي، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامي ايران است بنابراين استكبار جهاني از بدو پيروزي انقلاب اسلامي ايران تلاش كرده است نظام ما را در بخش هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي با مشكلات سختي مواجه كند اما در سايه بصيرت سياسي و ولايتمداري مردم ايران اسلامي تاكنون نتوانسته است به اهداف شومش كه ريشه در خوي قدرت طلبي اش در دنيا دارد ، دست پيدا كند.
در اين روز بار ديگر مردم ايران هميشه سرافراز مي آيند تا بار ديگر شكوه و عظمت 40 سال استقامت و اقتدار را به نمايش بگذارند و ثابت كنند به امام و رهبري و شهداي اين انقلاب وفادار هستند و راهشان را تا آخرين قطره خون ادامه مي دهند.
گروه هاي مختلف اشخاص حقيق و حقوق استاني با صدور بيانيه مردم ولايت مدار كهگيلويه وبويراحمد را به حضور در راهپيمايي پرشكوه 22 بهمن دعوت كردند.
مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: 22 بهمن روز يكي شدن ملت ايران در مقابل مستكبران است زيرا در اين روز همه ملت ايران هم گام مي شوند و نداي بودن و ماندن در راه انقلاب را با مشت هاي گره كرده سرمي دهند.
هادي زارع پور نظام جمهوري اسلامي ايران را دستاورد خون هزاران شهيد و صبر و پايداري اسطوره اي مردم رنج كشيده دانست و اظهار داشت: چهل سال از عمر پر بركت نظام جمهوري اسلامي ايران مي گذرد وپژواك صداي ملت ايران با رهبري هوشمندانه و مقتدرانه حضرت آيت الله خامنه اي در اسلام خواهي و استقلال طلبي در وراي مرزها به نيكي شنيده مي شود.
وي يادآورشد: فرهنگيان فرهيخته و دانش آموزان فهيم وخانواده ي گرانقدر آنها با حضور پرشورشان در راهپيمايي يوم ا... بيست و دو بهمن نشان مي دهند كه در راه انقلاب و آرمان هايش پايدارند.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد نيز با دعوت از مردم غيور ولايت مدار استان در راهپيمايي 22 بهمن گفت: امسال دهه فجر نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است.
علي محمد احمدي تصريح كرد: در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ايادي غرب با همكاري برخي دولتهاي مرتجع منطقه براي مقابله با انقلاب اسلامي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر عليه آرمانها و اصول انقلاب اسلامي و متوقف كردن پيشرفتهاي اين نظام الهي بودند تا با توطئه و دسيسه مسير پيشرفت و تعالي ملت ايران را با مشكل رو به رو كنند.
وي اظهار داشت: اما امسال مردم ما متفاوت تر و آگاه تر از سال هاي گذشته ان شاءالله مشت محكمي بر دهان دشمنان و ياوه گويان اين ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسي و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگي انقلاب اسلامي را باشكوه تر از سنوات قبل گرامي خواهند داشت.
وي از مردم شريف و انقلابي استان كه در طول دهه هاي گذشته همواره پاسدار ارزش هاي والا و ناب امام و انقلاب اسلامي بودند دعوت كرد تا به فضل و ياري خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشور تر و با نشاط تر از سالهاي گذشته رقم بزنند.
احمدي افزود: 22 بهمن‌ماه در حقيقت استمرار تلاشها و مجاهدتهاي شهدا و ايثارگراني است كه با نثارخون و اهداي همه هستي خود درخت تنومند انقلاب اسلامي را آبياري كردند و زنده نگه داشتند.
وي اضافه كرد: وظيفه همه ما در برابر وارثان واقعي نظام و انقلاب در اين برهه خاص كه نظام سلطه به سردمداري ايالات متحده آمريكا تحريم هاي ظالمانه خودش را بر ملت ايران تشديد كرده و جنگ تمام عيار اقتصادي را آغاز كرده، اين است كه با حضور باشكوه اقشار مردم به دشمنان اين كشور و اين انقلاب نشان دهيم كه در پاسداري از ارزش هاي انقلاب اسلامي لحظه اي كوتاه نخواهيم آمد و در حفظ دستاوردهاي انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بيگانگان ايستادگي خواهيم كرد.
روابط عمومي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كهگيلويه و بويراحمد مسيرهاي راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال را در نقاط مختلف اين استان اعلام كرد.
مسير اين راهپيمايي در ياسوج از ميدان هفتم تير، خيابان آيت الله طالقاني، خيابان جمهوري اسلامي تا ميدان امام حسين (ع) بود و از ساعت 10 صبح آغاز مي شود.
راهپيمايي در دهدشت از ساعت 9 و 30 دقيقه در مسير شماره يك از جلوي سپاه پاسداران ،بلوار سپاه ،ميدان حضرت امام خميني (ره) به ميدان حضرت امام حسين (ع) و مسير شماره 2 از روبه روي هلال احمر، بلوار هلال احمر به ميدان حضرت امام حسين (ع) مي رسد .
در شهر دوگنبدان راهپيمايي در ساعت 10 صبح از ميدان حضرت امام خميني (ره) ، روگذر شهيد تندگويان و در گلزار شهداي گمنام اين شهر تمام مي شود.
راهپيمايي در شهر ليكك در سه مسير و از ساعت 9 و 30 دقيقه شروع مي شود. مسير شماره يك خيابان دين و دانش، خيابان رهبري، خيابان امام، ناحيه مقاومت بسيج، مصلي جديد نماز جمعه ، مسير شماره 2 خيابان قدس، خيابان كشاورز، ميدان بسيج، مصلي جديد نماز جمعه و مسير شماره سه از خيابان شهيد صياد شيرازي ، سايت اداري و مسكن مهر، ميدان دادگستري به مصلي جديد نماز جمعه مي رسد.
در شهر چرام راهپيمايي از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح از ميدان ولي عصر، خيابان مالك اشتر، بلوار شهيد دستغيب، خيابان معلم، خيابان شهيد سيف الله حسن پور تا ميدان ولي عصر (عج) ادامه مي يابد.
راهپيمايي در باشت از ساعت 10 صبح از ايستگاه مسافربري، چهار راه كتاب تا استاديوم ورزشي تختي اين شهر ادامه دارد.
در شهر لنده از ساعت 10 صبح راهپيمايي 22 بهمن از جلوي سپاه پاسداران، خيابان حضرت امام خميني (ره) به مصلي حضرت امام خميني (ره) منتهي مي شود.
در شهر سي سخت مردم در ساعت 9 و 30 دقيقه از فلكه الله تا مسجد حضرت امام علي (ع) راهپيمايي مي كنند.
در شهر پاتاوه راهپيمايي از ساعت 10 صبح از جلوي بخشداري، خيابان حضرت امام خميني (ره)، گلزار شهداء تا خوابگاه شبانه روزي شهيد باهنر (ره) ادامه دارد.
راهپيمايي در شهر قلعه رئيسي از ميدان حضرت امام حسين (ع)، خيابان حضرت امام خميني (ره)، خيابان معلم، گلزار شهداء، خوابگاه شبانه روزي شهداء در ساعت 10 صبح و شهر ديشموك ميدان شهداء، بلوار غدي، فلكه معلم، خيابان آزادي، ساعت 10 خواهد بود.
راهپيمايي در سوق مصلي نماز جمعه، خيابان شهداء، خيابان 17 شهريور، ميدان حضرت امام حسين (ع) در ساعت 10 صبح و مارگون از گلزار شهيد افتاده (ره) به سمت مدرسه ابتدايي انديشه از ساعت 9 صبح آغاز مي شود.
در چيتاب از ميدان بسيج، ميدان حضرت امام حسين (ع)، پايگاه مقاومت حضرت امام رضا (ع) ساعت 10 صبح خواهد بود.
در مناطق لوداب از چهار راه جهاد تا دبيرستان دخترانه الزهرا (س)، سرفارياب از گلزار شهيدان ديرباز تا مدرسه راهنمايي حضرت هاجر (س)، بوستان از جلوي بخشداري به طرف مدرسه راهنمايي شهيد كرمي پور ، ممبي از جلوي بخشداري به طرف حوزه مقاومت حضرت سيدالشهداء، محل تجمع دبيرستان شهيد جهان نژاديان، سرآسياب گلزار مطهر شهداء، ميدان حضرت امام خميني (ره)، خيابان حضرت، ولي عصر (عج)، دبيرستان شهيد مطهري و سپيدار از مقابل حوزه مقاومت بسيج حضرت امام رضا (ع) به طرف گلزار شهداء و همگي از ساعت 10 صبح خواهد بود.
در جاورده هم راهپيمايي از ميدان حضرت امام حسين (ع)، خيابان حضرت امام خميني (ره)، گلزار شهداء تا دبيرستان شمس تبريزي از ساعت 9 برگزار خواهد شد.
7531/6110