۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83005992
T T
۰ نفر

سه انبار كالای احتكار شده در ایلام كشف شد

۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83005992

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام از كشف سه انبار كالای احتكار شده در ایلام خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با كالای قاچاق و كشف انبارهای احتكار در سطح استان، این پلیس با محوریت اداره نظارت بر اماكن عمومی و همراهی گشت تعزیرات ، سه انبار احتكار لوازم خانگی و مواد دامی را پس از انجام كار اطلاعاتی در شهر ایلام كشف كردند.
وی افزود: در بازدیدهای به عمل آمده از انبارهای فوق 60 دستگاه كولر اسپیلت گازی ، 44 هزار و 750 كیلوگرم كنستانتره دامی ، 600 قوطی مواد ویتامینه دامی كشف و ضبط و نسبت به پلمب آنان اقدام و متصدیان به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام تاكید كرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماكن به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترك با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی كه اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتكار مایحتاج مردم می كنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
سرهنگ امیر همتی یادآور شد: از آنجائیكه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بخصوص بر همه اصناف واجب بوده و تذكرات لازم به اصناف داده شده است و از همشریان عزیز تقاضا می شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره 0842182212 اعلام كنند.
6119

سرخط اخبار استان‌ها