۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
کد خبر: 82432765
T T
۰ نفر
آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) مظهر و نمادی بسوی اعتدال است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) مظهر و نمادی از مسیر اعتدال بود و فقدان ایشان خسرانی بزرگ برای انقلاب و كشور است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید روز پنجشنبه در همایش فرمانداران استان كه در سرابله برگزار شد، اظهار كرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از دوران مبارزات علیه رژیم پهلوی، پیروزی انقلاب اسلامی و تا آخرین لحظات عمر بابركتشان همواره در مسیر اعتدال و میانه روی حركت می كردند
وی افزود: راه ایشان همواره اعتدال بود ولی متاسفانه ماها در بعضی برهه ها ایشان را خوب نشناختیم و در مسیر افراط و تفریط رفتیم ولی ایشان همواره بر مسیر اعتدال بودند.
مروارید با قدردانی از حضور گسترده مردم در آیین های دهه فجر یادآور شد: مردم و مسئولان در جشن های انقلاب با نشاط اجتماعی شركت داشتند و با حضور باشكوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همچنان پای آرمان های انقلاب هستند.
وی تاكید كرد: در ایام دهه فجر طرح ها و پروژهای خوبی در استان كلنگ زنی یا افتتاح شد و برغم مشكلات مالی دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی مناسب به مردم بكار خواهیم برد.
استاندار ایلام برگزاری انتخابات در سال 96 را از مهمترین برنامه های فرمانداران در سال آینده برشمرد.
وی گفت: حضرت امام (ره) همواره بر جمله میزان رای ملت است تاكید داشتند و از پیروزی انقلاب اسلامی در موضوعات مهمی چون نامگذاری كشور، قانون اساسی و هرگونه انتخابی در تایید شدن و به رای گذاشتن آن موضوع توسط مردم اهتمام و تاكید داشتند كه نشانگر اهمیت انتخابات و اراده مردم می باشد.
مروارید اضافه كرد: انتخابات متعددی در سلامت و امانتداری كامل توسط مسئولان اجرا شده است و خوشبختانه انتخابات پیشرو یعنی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تنش های اجتماعی در آن كمتر دیده می شود.
وی افزود: كار برگزاری انتخابات سنگین و دشوار است و باید مسئولان انتخابات و رای مردم را به عنوان حق الناس سالم و مرتب و بدون هیچ خدشه ای اجرا كنند.
مروارید امنیت را ركن مهم در جامعه دانست و تاكید كرد: زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است و امنیت در استان نیز از ضریب بالایی برخوردار است.
استاندار ایلام یادآور شد: وزارت كشور بر اقتدار فرمانداران به عنوان مسئول اجرای انتخابات اهتمام و تاكید دارد چون مسئول اصلی صندوق رای نمایندگان فرماندار هستند.
وی از فرمانداران خواست از هم اكنون افراد با تجربه را برای برگزاری انتخابات شناسایی و از این افراد كاربلد و با تجربه استفاده كنند.
به گزارش ایرنا، قرار است بعد از همایش استاندار و معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان های استان از شهرك صنعتی شباب و سرابله نیز بازدید می كنند.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7176/6034

سرخط اخبار استان‌ها