۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82070569
T T
۰ نفر

معرفي بهترين هاي تكواندوي بانوان ايلام

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۸
کد خبر: 82070569
معرفي بهترين هاي تكواندوي بانوان ايلام

ايلام - ايرنا - نايب رئيس هيات تكواندوي ايلام گفت: خانم ها فرزانه ملكي و كژال بختياري بين اعضاي 12 تيم شركت كننده ليگ تكواندو بانوان ايلام به عنوان بهترين مربي و بازيكن سال 94 معرفي شدند.

فاطمه انوري پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا اظهار كرد: مسابقات ليگ به صورت هفته اي برگزار مي شوند و اين هفته دو بانوي ايلامي فعال در اين رشته به عنوان بهترين ها در سال 94 معرفي شدند كه باعث سربلندي اين رشته ورزشي است و اميواريم شاهد پيشرفت و توسعه هر چه بيشتر اين ورزش باشيم.
وي افزود: تيم تكواندوي بانوان ايلام از ورزشكاران خوب و به نامي برخوردار است كه داراي پتانسيل بالايي هستند و شاهد مدال آوري آنها در سطح كشور هستيم.
انوري پور عنوان كرد: تيم بانوان در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند و موفق به كسب مدال در رده هاي مختلف شده اند.
نايب رئيس هيات تكواندوي ايلام اعلام كرد: تيم تكواندو بانوان ايلام در رده خرد سالان و نونهالان در سال 94 با كسب يك مدال برنز به مقام سوم كشور دست يافتند ودر رده جوانان به 2 مدال برنز و نقره و در رده بزرگسالان نيز به مقام چهارم كشوري دست يافتند.
وي تاكيد كرد: از نظر امكانات با مساعدت فدراسيون در شرايط خوبي به سر مي بريم و تنها مشكل اين بخش نبود يك سالن مجزا و اسكان ورزشكاران است در حال حاضر تمرينات در سالن قلاويزان انجام مي شود اما زمان برگزاري مسابقات اين سالن جوابگو نيست و براي توسعه اين ورزش بايد اين كمبودها را مرتفع كرد.
ايلام داراي 794 تكواندو كار خانم است كه در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته هاي مختلف تيمي و انفرادي فعاليت ورزشي دارند.
7180/6034

سرخط اخبار استان‌ها