۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
کد خبر: 82066382
T T
۰ نفر

حاشيه هاي ديدار ذوب آهن و سياه جامگان

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
کد خبر: 82066382
حاشيه هاي ديدار ذوب آهن و سياه جامگان

اصفهان - ايرنا - ديدار تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و سياه جامگان مشهد با حواشي جالبي از جمله اخراج مربي سياه جامگان همراه بود.

به گزارش ايرنا، ديدار تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و سياه جامگان مشهد در چارچوب هفته بيست و نهم ليگ برتر در اصفهان برگزار شد. علي حمام بازيكن لبناني تيم فوتبال ذوب‌آهن به دليل شكايت مدير برنامه‌هاي خود به خاطر عدم پرداخت مطالبات وي، از سوي كميته انضباطي تا اطلاع ثانوي محروم شده بود.
باشگاه ذوب‌آهن رضايت شاكي خصوصي حمام را جلب كرده است و به اين ترتيب محروميت حمام لغو شد و او در تركيب اوليه تيمش در بازي امروز مقابل سياه‌جامگان مشهد نيز قرارگرفت.
ذوب‌آهن با نصب يك بنر در ورزشگاه فولادشهر، به فرهاد كاظمي سرمربي سياه‌جامگان خوش‌آمد گفته بود. كاظمي سابقه سرمربيگري سپاهان و ذوب‌آهن را دارد.
سعيد آذري مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر حضور دارد و ديدار تيمش را از نزديك تماشا مي‌كند.
پيش از آغاز بازي اكثر بازيكنان ذوب‌آهن به سمت نيمكت سياه‌جامگان رفتند و از فرهاد كاظمي رخصت گرفتند.
هواداران ذوب‌آهن استقبال مناسبي از اين مسابقه به عمل نياورده‌اند و تماشاگران اندكي روي سكوهاي ورزشگاه فولادشهر ديده مي‌شوند.
حسن استكي كمك مربي سبزپوشان كه به دليل اخراج در ديدار برابر صبا محروم است از روي سكوها اين ديدار را تماشا مي‌كند.
در حالي كه قرار بود سرويس ويژه خبرنگاران يك ساعت پيش از آغاز اين مسابقه در محل مقرر حاضر شود، خبرنگاران به دليل تأخير زياد سرويس كه 45 دقيقه ديرتر در محل حاضر شد، با گذشت دقايقي از آغاز اين مسابقه به فولادشهر رسيدند.
در اواسط نيمه اول باران بهاري طراوت خاصي را همراه با رنگين كمان به ورزشگاه فولادشهر داد.
مهرداد قنبري كه در اين فصل با پارگي رباط صليبي دست و پنجه نرم مي‌كرد، در فهرست 18 نفره ذوب‌آهن قرار داشت.
در يك صحنه مدافعان سياه‌جامگان در جريان بازي با يكديگر درگيري فيزيكي پيدا كردند كه محمد ناصري دروازه‌بان اين تيم آنها را از هم جدا كرد!
در دقيقه 41 محمدرضا حسيني در محوطه جريمه سياه‌جامگان سرنگون شد اما يدالله جهانبازي اعتقادي به پنالتي نداشت. اعتراض ذوبي‌ها روي اين صحنه يك كارت زرد هم براي هادي محمدي به همراه داشت.
در دقيقه 43، غلامرضا عنايتي ضربه مرتضي تبريزي را از روي خط دروازه سياه‌جامگان بيرون كشيد.
مرتضي كرماني‌مقدم كمك مربي سياه‌جامگان در دقيقه 76 به دليل اعتراض مكرر به داور اخراج شد. كرماني‌مقدم در زمان حضور كاظمي در ذوب‌آهن نيز دستيار او بود.
8114/9118**1379

سرخط اخبار ورزش