۲۷ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲
کد خبر: 83174709
T T
۰ نفر
پدر يسناي 2 ساله به تحمل يك سال حبس و پرداخت ديه محكوم شد

بندرعباس- ايرنا- روابط عمومي اداره كل دادگستري هرمزگان با اعلام صدور رأي قطعي در خصوص پرونده كودك آزاري در حاجي آباد، موسوم به پرونده «يسنا» ، از محكوميت پدر اين كودك دو ساله به تحمل يك سال حبس و پرداخت ديه خبر داد.

به گزارش عصر پنجشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل دادگستري هرمزگان، مراحل رسيدگي به اين پرونده كودك آزاري ، پايان يافته و در نهايت منجر به صدور محكوميت قطعي براي متهم و تأييد آن در دادگاه تجديد نظر استان هرمزگان شده است.
براساس اين گزارش، يسنا كودك دو ساله حاجي آبادي در تاريخ 26 آذرماه سال گذشته توسط پدرش با ضربه چاقو به ناحيه شكم مجروح شده بود كه دستگاه قضايي استان هرمزگان به محض اطلاع از اين حادثه دلخراش به دستور حجت الاسلام اكبري رييس كل دادگستري استان هرمزگان ، رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داد.
پس از تشكيل پرونده در دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان حاجي آباد ، در نخستين اقدام ، پدر اين كودك كه پس از مبادرت به اقدام مجرمانه، متواري شده بود ، بازداشت و با قرار وثيقه روانه زندان شد.
متهم در اظهارات خود به ايراد جرح عمدي به وسيله چاقو و كودك آزاري اقرار و دادگاه رسيدگي كننده با توجه به نظريه پزشكي قانوني ، اقرارهاي متهم و مستندات موجود در پرونده ، وي را به تحمل يكسال حبس و پرداخت ديه محكوم كرد.
براساس اعلام روابط عمومي اداره كل دادگستري هرمزگان، رأي مذكور پس از تأييد در دادگاه تجديد نظر استان هرمزگان ، قطعيت يافته و در مرحله اجرا قرار دارد.
7198/6048

سرخط اخبار استان‌ها