۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83067965
T T
۰ نفر

نه توقف و نه تعديل، فقط توليد

۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 83067965
نه توقف و نه تعديل، فقط توليد

بندرعباس - ايرنا- روزنامه درياي انديشه در شماره 542 در تاريخ بيست و چهارم مهرماه 97 در صفحه نخست خود تيتري را با عنوان «نه توقف و نه تعديل، فقط توليد» در خصوص حرف و حديث هايي پيرامون كارخانه آلومينيوم المهدي هرمزگان منتشر كرده است.

در اين مطلب آمده است آلومينيوم المهدي يكي از بزرگترين و به روز ترين كارخانه هاي توليد شمش آلومينيوم در كشور است كه طي سال هاي گذشته به بخش خصوصي واگذار شد.
هر چند اين واگذاري از طريق سازمان خصوصي سازي كشور انجام شد اما حرف و حديث هايي را به همراه داشت و در تازه ترين اخبار پيرامون اين كارخانه خبري بود كه از طرف يكي از نمايندگان مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي در سايت خانه ملت بارگذاري شد.
طبق صحبت هاي احمد مرادي نماينده مردم بندرعباس، قشم، حاجي آباد، بوموسي وبندرخمير درمجلس كه اظهاركرده بودند اين كارخانه با خروج ديگ هاي توليد آلومينيوم ميزان توليد را كاهش داده است و همچنين بدنبال تعليق نيرو مي باشد، در همين رابطه مدير روابط عمومي اين شركت نسبت به اين خبر واكنش نشان داده و طي پيامي وضعيت كنوني شركت را تشريح كردند.
در همين زمينه و با پيگيري هاي خبرنگار درياي انديشه با مسوولان كارخانه اعلام شد كه هيچ خط توليدي در اين كارخانه متوقف نشده و با تمام قدرت و همت همه كاركنان در حال توليد مي باشد و تاكنون نيز هيچ تعديل نيرويي انجام نشده و قصد چنين اقدامي نيز در دستور شركت نيست.
مدير روابط عمومي شركت آلومينيوم المهدي اعلام كرد: مديرعامل شركت آلومينيوم المهدي هيچ قصدي مبني بر تعديل نيرو ندارد و اظهار نظري در خصوص خروج ديگ هاي توليد آلومينيوم ننموده است.
وي بيان داشت: روز گذشته خبري به نقل از يكي از نمايندگان بندرعباس روي خروجي خبرگزاري خانه ملت قرار گرفت مبني بر اين كه « مديرعامل آلومينيوم المهدي تعدادي خط توليد را از مدار خارج كرده است و به دليل همكاري نكردن دولت اقدام به تعديل نيرو مي كند و با اين اقدام بدنبال فرافكني بوده و ناتواني خود را در تحقق برنامه ها مي خواهد به گردن دولت بياندازد» گفتني است مديرعامل مجتمع آلومينيوم المهدي تاكنون در اين خصوص اظهار نظري نكرده است.
اين درحالي است كه مجتمع همچنان با وجود مشكلات نداشتن تعادل ارز و ...با همت همه كاركنان زحمت كش و دست اندركار در حال فعاليت و توليد بوده و خطوط توليد همچنان فعال است و هيچ يك از كاركنان اين شركت بزرگ صنعتي تعديل نشده اند.
7195 /6048

سرخط اخبار استان‌ها