۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۲۶
کد خبر: 83218100
T T
۰ نفر
چهارمحال و بختياري قهرمان مسابقات طناب كشي بانوان كشور شد

رشت - ايرنا - رقابت هاي طناب كشي بانوان كشور گراميداشت دهه مبارك فجر، پنجشنبه شب با قهرماني تيم چهارمحال و بختياري در رشت پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين دوره از رقابت ها حدود 220 ورزشكار از استان هاي مختلف كشور در بخش بانوان در قالب 18 تيم در سالن ورزشي آتش نشاني رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پايان اين رقابت ها ، تيم هاي طناب كشي بانوان چهارمحال و بختياري و آذربايجان شرقي با پيروزي برابر حريفان خود به ديدار نهايي اين دوره از مسابقات راه يافتند.
در ديدار نهايي اين مسابقات نيز ، تيم طناب كشي بانوان چهارمحال و بختياري با غلبه بر تيم آذربايجان شرقي عنوان قهرماني كشور را به خود اختصاص داد.
همچنين در ديدار رده بندي و براي كسب مقام سومي ، تيم هاي طناب كشي بانوان قم و يزد رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت تيم طناب كشي قم با برتري بر حريفش روي سكوي سوم مسابقات طناب كشي بانوان كشور قرار گرفت.
در پايان از سوي مسئولان برگراري اين دوره از رقابت ها، به تيم هاي برتر مسابقات طناب كشي قهرماني بانوان كشور گراميداشت دهه مبارك فجر، حكم و جام قهرماني و همچنين به نفرات تيم هاي برتر نيز حكم و مدال قهرماني اهدا شد.
همچنين در رقابت هاي طناب كشي قهرماني كارمندان دولت در بخش مردان با حضور 21 تيم ، گيلان مقام قهرماني را كسب كرد.
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها