۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83125737
T T
۰ نفر

رشت سرخابي شد

۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83125737
رشت سرخابي شد

رشت - ايرنا - با نزديك شدن به زمان برگزاري ديدار تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و استقلال تهران، رشت رنگ و بوي خاصي به خود گرفته و به رنگ سرخابي درآمد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ايرنا، تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در هفته پانزدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روي هم قرار مي گيرند.
با توجه به نزديك شدن به زمان برگزاري اين ديدار، طرفداران دو تيم از نقاط مختلف شهر رشت و حتي شهرهاي مجاور با در دست داشتن پرچم هاي قرمز ( مخصوص تيم سپيدرود) و پرچم هاي آبي ( مخصوص تيم استقلال تهران) خود را به ورزشگاه سردارجنگل رشت محل برگزاري اين مسابقه رسانده تا از نزديك نظاره گر اين بازي باشند.
اين امر باعث شده تا رشت رنگ و بوي خاصي به خود بگيرد و طرفداران دو تيم با در دست داشتن پرچم هاي تيم هاي محبوب خود، رشت را به رنگ سرخابي درآوردند تا اين شهر جلوه خاصي را پيدا كند.
البته با توجه به ميزباني سپيدرود، طرفداران اين تيم بسيار بيشتر از آبي پوشان پايتخت هستند و آنان با در دست داشتن پرچم هاي سرخ سپيدرود خود را به ورزشگاه رسانده تا علاوه بر تماشاي اين ديدار حساس از نزديك ، مشوق تيم خود نيز باشند.
غير از پرچم هاي قرمز و آبي كه مربوط به تيم هاي سپيدرود و استقلال تهران است، كلاه، هدبند ، مچ بند و شپيپورهاي قرمز و آبي نيز در دستان طرفداران دو تيم است كه اين امر باعث شده تا فروشندگان اين لوازم نيز روز پر رونقي را پشت سر بگذارند.
به جز وسايل مربوط به دو تيم ، فروش انواع ساندويچ ، تخمه ، آب معدني و آب ميوه نيز رواج خوبي در بيرون درب و همچنين داخل ورزشگاه سردارجنگل رشت پيدا كرده تا تماشاگران با خوردن اين وسايل، خود را تا زمان برگزاري اين ديدار مشغول و آماده كنند.
جاده نامناسب منتهي به ورزشگاه سردارجنگل رشت و همچنين بارش پراكنده باران ، تا حدي در تعداد تماشاگران حاضر در بازي امروز تاثيرگذار خواهد بود اما با اين وجود، تماشاگران دو تيم از ساعت حدود 9 صبح خود را به ورزشگاه رسانده تا با تهيه بليط بتوانند وارد ورزشگاه سردارجنگل شوند تا اين ديدار را از نزديك تماشا كنند.
بليط فروشي اين مسابقه نيز طبق هماهنگي هاي انجام شده از ساعت 10 صبح امروز آغاز و درب ورزشگاه نيز دقايقي پس از آن ، به روي طرفداران دو تيم گشوده شد تا تماشاگران بتوانند خود را به داخل ورزشگاه رسانده و منتظر آغاز اين بازي باشند.
به گفته مسئولان هيات فوتبال استان گيلان، تا قبل از آغاز اين بازي حساس ، برنامه هاي متنوعي براي طرفداران دو تيم تدارك ديده شده تا آنان احساس خستگي نكنند كه اين برنامه ها شامل پخش سرود و برنامه هاي طنز است كه توسط هنرمندان گيلاني و هنرمندان كشور اجرا مي شود.
همچنين طبق اعلام روابط عمومي هيات فوتبال استان گيلان و با توجه به قانون سازمان ليگ برتر فوتبال، فقط 10 درصد از ظرفيت ورزشگاه سردارجنگل رشت به طرفداران استقلال تهران داده خواهد شد و از ورود بيش از اين ظرفيت تماشاگران آبي پوشان پايتخت، جلوگيري مي شود.
از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال نيز قضاوت بازي تيم هاي فوتبال سپيدرود رشت و استقلال تهران به حسين زرگر سپرده شد كه محمدرضا ابوالفضلي و محمدرضا مدير روستا ، به عنوان كمك داور زرگر را در اين ديدار همراهي خواهند كرد.
علي ميرغفاري نيز به عنوان داور چهارم در بازي تيم هاي سپيدرود و استقلال تهران حضور خواهد يافت و ابوطالب طاهريان هم از سوي كميته داوران فدراسيون فوتبال، به عنوان ناظر گروه داوري اين ديدار مهم انتخاب شد.
تا پايان هفته چهاردهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر كشور كه با حضور 16 تيم در حال برگزاري است، استقلال تهران با 21 امتياز از 13 مسابقه در مكان پنجم و سپيدرود رشت با 10 امتياز از 14 مسابقه در مكان پانزدهم جدول رده بندي قرار دارند.
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها