۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۳۵
کد خبر: 83210354
T T
۰ نفر
زني به بهانه ثبت نام سفر زيارتي 6ميليارد ريال كلاهبرداري كرد

شيراز-ايرنا-فرمانده انتظامي استان فارس گفت: زني كه با جعل عنوان مددكار اداره كل زندان ها و به بهانه اعزام كاروان زيارتي به عتبات عاليات از 300 نفر از مردم اين استان 6 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود در شيراز دستگير شد.

معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس در گزارش روز جمعه خود به نقل از سردار سرتيپ دوم احمد علي گودرزي بيان داشت: ماموران پليس اطلاعات اين استان پس از مطلع شدن از موضوع اين كلاهبرداري، شناسايي و دستگيري متخلفان را در دستور كار قرار دادند.
وي افزود: ماموران پس از اقدامات فني و پليسي، مخفيگاه متهم و يك نفر از همدستانش را شناسايي كردند و اين 2كلاهبردار را كه قصد خروج از استان فارس داشتند در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.
گودرزي ادامه داد: متهمان در بازجويي فني و تخصصي اقرار كردند، به بهانه اعزام به عتبات عاليات با هزينه يك سوم بها و تعهد پرداخت دو سوم ديگر از طريق خيران، از 300 نفر در استان فارس 6 ميليارد ريال كلاهبرداري كردند.
اين مقام انتظامي گفت: مردم براي ثبت نام و سفر به عتبات عاليات از طريق دفاتر زير نظارت حج و زيارت اقدام كنند و فريب افراد كلاهبردار را نخورند.

**توقيف كاميون هاي حامل 420 راس دام قاچاق در خرم بيد
فرمانده انتظامي استان فارس همچنين بيان كرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، ماموران انتظامي شهرستان خرم بيد هنگام كنترل خودروهاي عبوري، سه دستگاه كاميون حامل 420 راس دام قاچاق را كه فاقد پروانه بهداشتي و مجوز حمل بود، توقيف و سه نفر را دستگير كردند.
گودرزي با اشاره به اينكه متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند، گفت: برابر نظر كارشناسان ارزش احشام قاچاق مكشوفه، هشت ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد شده است.
شهرستان خرم بيد به مركزيت صفا شهر در 187كيلومتري شمال شيراز قرار دارد.
9387 /6118

سرخط اخبار استان‌ها