بيشترين تماس هاي مردمي با مركز سامد مربوط به تصرف عدواني زمين است

شيراز-ايرنا- معاون ارتباطات مردمي مركز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) استانداري فارس گفت: بيشتر تماس ها و موضوع هاي گزارش شده به اداره كل منابع طبيعي فارس مربوط به واگذاري و تصرف عدواني زمين و اراضي ملي است.

به گزارش ايرنا عليرضا سامري، روز شنبه در حاشيه حضور مديركل منابع طبيعي فارس درسامانه 111 مركز سامد استانداري فارس در جمع خبرنگاران افزود: مسايل مربوط به امور دام، مجوزها و زمين خواري در رتبه هاي بعدي اين گزارش ها قرار دارد.
معاون ارتباطات مردمي مركز سامد، استانداري فارس ادامه داد: با بررسي شكايت هاي واصله مشخص شد شهرستان شيراز به عنوان مركز استان داراي بيشترين فراواني در خصوص حجم پيام هاي ارسالي به اداره كل منابع طبيعي استان است و شهرستان هاي سپيدان و مرودشت در مرحله بعد قرار دارند.
سامري، با بيان اينكه مهلت پاسخگويي به پيام هاي ارسالي به هريك از دستگاه هاي استان 10 روز است، اظهار داشت: بر اساس اين گزارش، اداره كل منابع طبيعي استان فارس شكايات خود را به طور ميانگين ظرف مدت 13روز، درخواست را در 9 روز، گزارش ها را در 12 روز و موارد انتقادي را در مدت زمان تعيين شده يعني 10 روز پاسخگو بوده كه ضروري است به مواردي كه زمان پاسخگويي بالاتر از 10 روز است توجه بيشتري شود.
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان فارس صبح امروز (شنبه) براي پاسخگويي مستقيم به پرسش ها و درخواست هاي مردمي در حوزه هاي مختلف منابع طبيعي استان از طريق تلفن 111 در مركز سامد استانداري فارس حضور يافت.
مهرزاد بوستاني در اين مركز از طريق ارتباط تلفني مستقيم با تعدادي از مردم با هدف حل و فصل مشكلات آنان در حوزه منابع طبيعي به صورت غير حضوري گفت و گو كرد و راهنمايي هاي لازم را ارايه داد.
وي، با ابراز خرسندي از عملكرد مطلوب اين سامانه در رسيدگي و پاسخگويي به مسايل و مشكلات ارباب رجوع و جلوگيري از مراجعه هاي مستقيم آنان به اداره ها بر ضرورت آموزش هاي لازم در جامعه تاكيد كرد.
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس، اطلاع رساني و خدمات رساني به مردم، تكريم ارباب رجوع دركمترين زمان ممكن، تسريع در پاسخگويي به مطالبات و درخواست هاي مردمي و بهره برداران را يكي از سياست هاي اصولي و مهم در راستاي تكريم ارباب رجوع در اين اداره كل عنوان كرد.
او اظهار داشت: مردم مي توانند از طريق اين سامانه مشكلات خود را به گوش مسئولان برسانند.
9254 /6118
خبرنگار: سجاد خسروانيان ** انتشار دهنده: پرويندخت پاردسويي شيرازي

سرخط اخبار استان‌ها