۸ آذر ۱۳۹۵، ۳:۲۰
کد خبر: 82325295
T T
۰ نفر
پزشكیان:مجلس نحوه احضار صادقی را پیگیری می كند

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه احضار نماینده مردم تهران گفت: مجلس این نحوه احضار را پیگیری خواهد كرد.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ' مسعود پزشكیان ' شامگاه یكشنبه در واكنش به اقدام شبانه برای جلب محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اقدام شبانه برای جلب این نماینده بدون اطلاع مجلس، اول از همه بی‌احترامی به مجلس شورای اسلامی و مردمی است كه به آنها رأی داده‌اند و این رفتار را حتما پیگیری خواهیم كرد و از حیثیت مجلس دفاع می ‌كنیم.
وی ادامه داد: از همه مسوولان هم انتظار می ‌رود با سعه صدر بیشتری برخورد كنند، شأن مجلس را رعایت كنند و روال‌های قانونی برای هر رفتاری رعایت شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اتفاقات اخیر، چه نحوه مواجهه با اظهارات این نماینده و چه لغو سخنرانی آقای مطهری كه نایب رییس مجلس است، جای تأسف دارد؛ مردم انتظار دارند كه نمایندگان منتخب شان حق اظهار نظر داشته باشند و طبق اصول قانون اساسی هم نمی‌توان جلوی آنها را گرفت.
وی تأكید كرد كه اگر انصاف را در قضاوت‌ها و رفتارها رعایت نكنیم، مردم به ما اعتماد نمی‌كنند و همه باید به قانون احترام بگذاریم و در چارچوب قانون رفتار كنیم.
به گزارش ایرنا، شامگاه یكشنبه تعدادی از ضابطان قضایی تهران برای جلب و بازداشت محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس به منزل وی مراجعه كردند كه این نماینده مجلس از همراهی با آنها اجتناب كرد و شماری از مردم و نمایندگان تهران در مجلس به منزل وی رفتند.
شبد**سیام**9103**خبرنگار: حمید شهریاری**انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست