۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82264591
T T
۰ نفر

مرگ همسر و مادر زن پزشك خیر تبریزی تایید شد

۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
کد خبر: 82264591
مرگ همسر و مادر زن پزشك خیر تبریزی تایید شد

تبریز- ایرنا- مرگ همسر و مادرزن صلحی، پزشك خیر تبریزی كه گفته می شود بر اثر مصرف غذای نذری مشكوك اتفاق افتاده است، از سوی پزشكی قانونی تایید شد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاكی است ظهر شنبه هفته جاری مردی ناشناس با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت پزشك جوان، تعداد اعضای خانواده وی را جویا می شود تا به تعداد اعضای خانواده، غذای نذری توزیع كند.
بر اثر مصرف غذاهای نذری، مادرزن، نامزد، پدر، مادر و برادر پزشك دچار تنگی نفس و بلافاصله به بیمارستان سینای تبریز منتقل می شوند اما مادر زن پزشك در روز اول و همسرش نیز بعد از دو روز جان خود را از دست می دهد.
براساس این گزارش، پدر و مادر این پزشك تبریزی در زمان حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سینا بستری هستند و برادرش یك روز بعد از مسمومیت از بیمارستان ترخیص شده است.
خبر مرگ اعضای خانواده این پزشك خیر تبریزی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی داشته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: هنوز شكایتی در خصوص مرگ مشكوك اعضای خانواده این پزشك تبریزی به فرماندهی انتظامی استان ارجاع نشده است.
سرهنگ علی اسمعیل پور گفت: با شكایت اولیای دم، پرونده در دستور كار پلیس آگاهی استان قرار خواهد گرفت.
روابط عمومی پزشكی قانونی آذربایجان شرقی نیز اعلام كرد نمونه های سم شناسی و آسیب شناسی از جسد مادر زن این پزشك تبریزی برداشته شده است ولی تا به این لحظه جسد نامزد وی به تالار تشریح پزشكی قانونی آورده نشده است.
گزارش حاكی است: دلیل ارجاع جسد به تالار تشریح پزشكی قانونی، احتمال مرگ وی با غذای نذری مسموم بوده است.
6120/518 * شبس* 1574
خبرنگار: مینا بازگشا** انتشاردهنده: محسن تهوری
۰ نفر