۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱
کد خبر: 82231102
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

بازيكن سابق استقلال تهران: تساوي در شهرآورد پايتخت محتمل تر است

همدان - ايرنا - بازيكن سابق استقلال تهران گفت: با توجه به شرايط فعلي دو تيم استقلال و پرسپوليس، تساوي در شهرآورد پايتخت محتمل تر است.

هشتاد و سومين شهرآورد پايتخت در هفته ششم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور فردا /جمعه/ از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي تهران آغاز مي شود.
هافبك سابق استقلال تهران پيرامون بازي فردا گفت: اوضاع استقلال مساعد نيست و به دليل نتيجه نگرفتن لازم در ليگ برتر، استرس فراواني بر بازيكنان وجود دارد.
احمد جمشيديان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: استقلال تاكنون نتوانسته كيفيت واقعي خود را نشان دهد و طبيعي است كه در بازي فردا مقابل پرسپوليس براي نباختن وارد زمين شود و نيم نگاهي هم به تساوي داشته باشد.
جمشيديان بيان كرد: پرسپوليس هم شادابي سال قبل را ندارد و با وجود اينكه صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر است اما همانند شروع فصل قبل بازي مي كند و شرايط اين تيم هم به كيفيت نيم فصل دوم سال قبل نرسيده است.
وي ادامه داد: برانكو نيز با اين شرايط جانب احتياط را رعايت مي كند و به طور حتم تيم او ابتدا براي كسب تساوي وارد زمين مي شود.
بازيكن سابق استقلال در خصوص بازيكنان كليدي دو تيم در بازي فردا گفت: در استقلال مهدي رحمتي، كاوه رضايي و جابر انصاري مهره هاي تاثيرگذار محسوب مي شوند و در پرسپوليس نيز سيد جلال حسيني، مهدي طارمي و محسن مسلمان نقشي اساسي دارند.
وي تصريح كرد: البته اگر رامين رضائيان به بازي گرفته شود در كارهاي هجومي مي‌تواند راهگشاي فني برانكو باشد.
جمشديان با اشاره به اينكه آرزوي قلبي براي پيروزي تيم استقلال در شهرآورد روز جمعه هفته جاري را دارد، گفت: هيچ چيزي مثل برتري در شهرآورد فردا نمي‌تواند منصوريان را از بحران نجات دهد و سه امتياز اين ديدار داروي نجات بخش استقلال و منصوريان است.
وي تاكيد كرد: با اينكه از صميم قلب دوست دارم استقلال پيروز ميدان باشم اما احساس من تساوي دو تيم است.
احمد جمشيديان در سال هاي 92 و 93 به مدت يك فصل در تيم استقلال تهران بازي كرد.
2087/7520 *خبرنگار- ميثم ناصرنژاد* دبير- زهرا پيرنيا
۰ نفر