۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۹
کد خبر: 82225383
T T
۰ نفر
رونمايي از يادمان شهيد گمنام درستاد فرماندهي انتظامي البرز

كرج- ايرنا -يادمان شهيد غواص گمنام كربلاي ٤ با حضور سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي كشور امروز شنبه در ستاد فرماندهي استان البرز رونمايي شد.

به گزارش ايرنا، فرمانده انتظامي استان البرز درحاشيه آئين رونمايي از يادمان شهيد گمنام، گفت: امنيت و آسايش امروز كشور مديون فداكاري و ايثارگري هاي اين شهدا و جانبازان است كه براي دفاع از خاك كشور خود جوانمردانه مبارزه كردند.
سردار بخشعلي كامراني صالح افزود: ادامه راه شهدا وظيفه همگان است و پليس نيز بر حسب وظيفه افتخار ميزباني يك فرشته گلگون كفن را دراستان البرز دارد .
وي اضافه كرد: معرفي وادامه مسير راه حق به جامعه بخصوص نسل جوان ضروري است و بايد اين فرهنگ دربين نوجوانان و جوانان ترويج داده شود تا سرلوحه كارخود قراردهند.
وي افزود: براي گذشت از سختي ها و مشكلات بايد راه شهدا را پيمود چون آن ها با مردانگي و مبارزه حق عليه باطل راه درست را به ما نشان داده اند.
وي خاطرنشان كرد: اين شهيد گمنام در 20 مرداد سال 94 در ستاد فرماندهي استان البرز به خاك سپرده شده و زمان ساخت و نصب اين يادمان بازيربناي 300 متر و ارتفاع 9 متر به مدت يك سال طول كشيده كه بهره برداري رسيده است .
كامراني صالح افزود: اين نماد براساس طرح از معماري قديم و جديد و بااسكلت فلزي و تلفيقي از سنگ وآجر و بانماد شهيد غواص با اعتباري بالغ يك ميلياردو 400 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.
2098/1535
۰ نفر